allegro, my shopping, outfit

outfit 23.07

IMGP6313

Kiedy robiliśmy te zdjęcia panowała w tym roku rekordowa temperatura. Było ponad 37 stopni. Na zewnątrz ledwo można było wytrzymać. Ostatnio widzieliście mnie w bardzo żywych zestawach. Takie barwy noszę najczęściej. Czasami jednak robię wyjątki tak jak widać to ze zdjęć we dzisiejszym wpisie. Tak jak ostatnio obiecałam dziś outfit “ekologiczny”  z odnalezionymi sandałami Ryłko. Buty mają już ponad 10 lat. Mają bardzo zgrabny klockowy obcas i niewielką platformę. Uwielbiam je łączyć właśnie ze szortami. Na zdjęciu  poniżej szorty podobnie jak bluzka pochodzą z letniej kolekcji H&M Trend. Pokazywałam je już wcześniej. Można je nosić tak jak poniżej lub z podwiniętymi nogawkami jak u Mirei.

IMGP6391a

Bluzka to jeden z moich najbardziej udanych zakupów w tym sezonie. Idealnie łączy w sobie kobiecość z najmodniejszymi trendami. Ma nietoperzowe rękawy, podkreśloną talię baskinką i modne ażury.

IMGP6316

Mam na sobie:

  • bluzka, szorty (blouse, shorts) H&M Trend
  • koszyk (basket) Sisley (allegro)
  • bransoletki (braselets) Monnari, H&M (allegro)
  • buty (shoes) Ryłko
  • okulary (glasses) Reserved

o

Koszyk wypatrzyłam na allegro. Ktoś się go pozbył, gdyż przygniótł mu się w bagażu. Wystarczyło go wypchać na

24 godziny i jest jak nowy!

IMGP6353 IMGP6356

Zwykły wpis

12 thoughts on “outfit 23.07

  1. mnie sie podobaja te szorty, ale wlasnie z podwinietymi mankietami i paskiem, wtedy jest swietnie
    torba-koszyk bardzo ciekawa, a bluzka super, lubie takie proste z ladnymi wykonczeniami/ozdobami

  2. Uwielbiam taki styl! Podoba mi się to, że szorty są takie luźne. Gdybym była teraz w Krakowie, to pewnie też bym sobie je kupiła, w Bielsku niestety Trendu nie ma;) Jestem ciekawa, czy pojawiły się już jesienne ubrania z Trendu…? Np. ta ramoneska z ćwiekami?

    • Magia pisze:

      Jak byłam ostatnio to widziałam trochę sukienek, bluzek. Kurtki nie było w ogóle. Z tym, że oni teraz ten trend strasznie porozrzucali po różnych miejscach.

  3. Mariposanegra pisze:

    A mnie się właśnie bardziej podobasz w takich neutralnych kolorach, może dlatego że sama takie wolę 🙂 Wszystko mi się podoba, ale najbardziej chyba buty.

Skomentuj

