my shopping, outfit, sales

little gray dress

Lato jest takim okresem gdy uwalniam się od dżinsów i z przyjemnością noszę sukienki. W swojej letniej szafie mam chyba z 15 sukienek. Na co dzień noszę je częściej niż na przykład szorty. Ta sukienka poniżej nie jest jakaś szczególnie super, ot zwykła plażówka. Ma ona jednak świetny fason, który bardzo lubię. Kupiłam ją dwa tygodnie temu na wyprzedaży w Cubusie.

IMGP1721

Mam na sobie:

  • sukienka (dress) 50% sale Cubus
  • buty (shoes) Ryłko Estima
  • kopertówka (leather clutch) Ochnik
  • łańcuchy (chains) H&M Trend

IMGP1723 IMGP1687

Zwykły wpis

19 thoughts on “little gray dress

    • Magia pisze:

      Dzięki. łańcuchy kupiłam jakieś pół roku temu. Ostatnio oglądałam w H&M podobne, tylko jakby bardziej błyszczące i trochę tańsze, ale też fajne.

  1. Wczoraj byłam w Cubusie i zastanawiałam się nad tą kiecką tylko niebieską. Ale po mimo, że kiecka ma fajny fason i miły w dotyku materiał( no i cena jest ciekawa) to dekolt nie bardzo mi odpowiada na co dzień

Skomentuj

