events, my shopping

vintage bag

Bardzo lubię torebki. Zarówno te nowoczesne jak i z dawnych lat. Szczególnie te ostatnie mają jakiś niepowtarzalny urok, szczególnie gdy były wykonane z porządnych materiałów. Ostatnio byłam na wystawie w Muzeum Narodowym w Krakowie na przepięknej wystawie torebek zatytułowaną “ zawsze pod ręką”. Można tam zobaczyć 200 torebek z różnych epok począwszy od średniowiecza. Wystawa potrwa do 8 listopada. Więcej na oficjalnej stronie muzeum.  Dla tych co  nie będą w stanie dotrzeć na wystawę a interesują się tematyką polecam tego bloga.

Na zdjęciu poniżej przedstawiam wam torebkę zakupioną  na placu nowym kilka tygodni temu. Jest ascetyczna a zarazem elegancka. Wykonana jest z jasnego materiału, a brzegi i rączka są skórzane.

 

IMGP6623

Zwykły wpis

9 thoughts on “vintage bag

  1. Niezwykle interesująca torebka!
    Ja sama mam słabość do tego najbardziej kobiecego z kobiecych akcesoriów. Sama już nie wiem, ile torebek posiadam.
    Strasznie żałuję, że z racjo odległości nie odwiedzę tej wystawy… Będzie może ona jeszcze w innych miejscach Polski?

  2. Piękna torebka, ale wymaga nowoczesnej oprawy – chyba, że chcesz się bardziej przebrać, niż ubrać 😉 Podoba mi się połączenie płótna, granatowej skóry i złotych elementów. Masz już jakiś pomysł, jak ją zaaranżować?

    Ja też byłam na tej wystawie, podobały mi się zwłaszcza torebki z międzywojnia i lat 50., geometryczne i trapezowate – ciekawe były też te z krokodyla i innych nietypowych skór. Było kilka egzemplarzy, które chętnie zabrałabym ze sobą do domu 🙂
    A, sprytnie udało się wkomponować w tą wystawę reklamę torebek sponsora – Batycki 😉

Skomentuj

