my shopping, outfit

A white dress

IMGP6931Wczoraj postanowiłam sobie sprawić trochę przyjemności. Rano udałam się do fryzjera podciąć włosy a po południu wygospodarowałam sobie trochę czasu na kawę na mieście. Dziś ponownie moja ulubiona długa, biała sukienka. Tym razem stylizacja inspirowana nurtem etno. Wisiorek pochodzi z outletu Monnari. Kosztował nie całe 10 zł!. Bransoletki i koszyk wypatrzyłam na allegro. Skórzane gladiatorki to zeszłoroczna kolekcja H&M trend. Sama się dziwię, że wytrzymały więcej  niż sezon. W ogóle nie sądziłam, że to możliwe, a jednak….

IMGP6893a IMGP6889

Mam na sobie:

  • sukienka (dress) Atmosphere (plac Nowy)
  • naszyjnik (necklace) Monnari (outlet)
  • bransoletki (bracelets) H&M, Monnari (allegro)
  • koszyk (basket) Sisley (allegro)
  • sandały (gladiator sandals) H&M trend

IMGP6864a IMGP6880

IMGP6952

IMGP7000a

Post scriptum:

Przy okazji updatowałam  wpis z 11 maja 2009 roku: outfit 10.05. W końcu nadarzyła się okazja aby uzupełnić brakujące zdjęcia. Niestety nie zawsze ma mi kto robić fotki. Cóż, nawet w internecie pojawiła się teoria, że ja to na pewno w moich ubraniach nie chodzę. Ku rozczarowaniu tych osób jednak chodzę :).

f3[2]

Zwykły wpis

21 thoughts on “A white dress

  1. Jaki piękny, świeży zestaw. Jednak biel umie czynić cuda
    Co do Wiednia- w tym roku mieszkałam u znajomych, ale jakieś 2 lata wcześniej byłam w Hotelu Hutteldorf. Niedrogi, ale niestety 7km od centrum. Na szczęście z pomocą pobliskiej stacji metra, za 10minut dojedzie się do regularnego centrum.

  2. Masz bardzo kobiece i wyważone stylizacje, właśnie takie do chodzenia. Nie rozumiem więc tej teorii jakobyś tak się nie pokazywała (?). Lubię na Ciebie patrzeć i cieszę się, że nie jestem jedyną dojrzałą (?) kobietą w Polskich Szafach. Pozdrawiam!:)

    • Magia pisze:

      No niestety taka teza kiedyś padła, gdyż co niektórym ciężko uwierzyć, że czasami nie ma mi kto zrobić zdjęcia. Jakoś głupio mi zaczepiać obcych ludzi aby mi robili zdjęcia. Również pozdrawiam.

  3. Kinga pisze:

    Widzialam Cie w tym zestawie jak robilas fotki w Galerii Krakowskiej- wygladalas zjawiskowo, przechodnie ogladali sie za Toba, myslac, ze jestes modelka;) Pieknie:D
    PS. Slodki byl ten chlopczyk, Twoj syn?

    • Magia pisze:

      A dziękuję. Mąż chciał wypróbować tego nowego pełnoklatkowca SONY. Faktycznie zupełnie inna bajka jeśli chodzi o aparaty choć dla mnie zdecydowanie za ciężki. Tak ten chłopczyk to mój syn.

  4. No ładnie, czyli na temat szafiarek powstają już teorie spiskowe 😀
    Świetna jest ta drewniana, etniczna biżuteria. Koszyczek mnie wręcz zachwyca 🙂 Całość taka lekka, naturalna i świeża.

Skomentuj

