my shopping, Uncategorized

Almost Balmain :)

Wypadałoby napisać wszystkie mają buty z ćwiekami i ja też ;). Chyba dziś nie będę oryginalna przedstawiając wam mój najnowszy zakup.  W końcu upolowałam moje idealne sandały z  ćwiekami. Pochodzą z najnowszej kolekcji ZARY.

IMGP6794a

IMGP7345

Teraz coś co może zainteresuje inne szafiarki. Dużo już pisano o zdjęciach i obróbce etc. Jednak jakoś nie kojarzę, aby pisano o jakiś programach gdzie można przygotowywać posty. Niedawno odkryłam Windows LIVE Writer. Jest dostępny tylko w wersji beta, ale mi to nie przeszkadza.  Przede wszystkim ma tę zaletę, że jest za darmo. Można go pobrać tutaj. Przygotowuję tu posty , stron oraz albumy zdjęć. Ma o wiele szersze możliwości niż zwykły szablon bloga. Bez problemu przygotujecie tu tabelę, wstawicie mapę, plik wideo. Ma również bogaty wybór czcionki.  Podoba mi się to, że fajnie wstawia sie zdjęcia, łatwo się kadruje i ustala rozmiar, bez przygotowania ekstra plików.

Poniżej zachód słońca widziany z mojego mieszkania. Nie mogłam się oprzeć aby wam pokazać

IMGP6775

Zwykły wpis

15 thoughts on “Almost Balmain :)

  1. Magia pisze:

    Dzięki. Co do butów to może nie trafiłaś jeszcze na „swoje”. Osobiście uważam, że wysokość obcasa nie ma znaczenia tylko wyprofilowanie, aby były zrobione całe ze skóry i dobre na szerokość (nie mogą by c ani za wąskie ani za szerokie) o co w dzisiejszych czasach nie tak prosto. Po prostu trzeba mierzyć i mierzyć…. i tak jak w moim wypadku w 3 na 4 przypadki wzdychać, że nie dla mnie.

Skomentuj

