my shopping, outfit, sales

Tunika

Tym razem zdjęcia zrealizowane kilka dni temu. Letnia pogoda zachęcała do spacerów.  Mam na sobie tunikę upolowaną na wyprzedaży. Bardzo lubię jej luźny krój, który sprawia,  że o wiele lepiej znosi się upały :). Można nosić ją luzem albo z paskiem. Jak kto woli. Do okulary Mango. Kupione na wyprzedaży w ubiegłym roku noszą się bardzo dobrze. Teraz jak mam fryzurę z grzywką korzystam z nich jeszcze częściej.

Spodnie – przez wielu znienawidzony fason – papierosków – dla mnie jeden z najwygodniejszych fasonów jakie wymyślono dla płci pięknej. Trzeba znaleźć sobie tylko na nie sposób aby je “oswoić”. Chyba nie zdarzyło mi się nosić je z butami na płaskim obcasie.

A propos butów właśnie sobie uzmysłowiłam, że właściwie oprócz  1 butów sportowych, 1 balerin, 2 par sandałów nie mam w swojej letniej garderobie butów na obcasie  niższych niż 7 cm. Jak się już w nich zacznie chodzić to trudno przestać. No i tym sposobem zdradziłam wam jeden z moich sekretów ;).

h

Mam na sobie:

  • tunika (tunic) ZARA Woman (50% Sale)
  • spodnie (pants) Massimo Dutti (allegro)
  • koszyk (basket)  Sisley (allegro)
  • pasek (belt) ZARA
  • buty (shoes) Ryłko
  • okulary (glasses) Mango (50% Sale)
  • bransoletki (braselet) H&M (allegro)

IMGP6732a

IMGP6734

IMGP6761gjIMGP6733hIMGP6761asy

IMGP6752y

Zwykły wpis

16 thoughts on “Tunika

    • Magia pisze:

      O zdublowały się. To jeden usuwam. Dzięki.O te zdjęcia to zasługa fotografa. Dobre światło i obiektyw to połowa sukcesu. Tak naprawdę nie wiem od czego to zależy, że jednego dniawychodzą od niechcenia a innego z trzydziestu da się wybrać jedno.

      P.s Poprawiam link :).

Skomentuj

