allegro, my shopping, outfit

Maxi dress from Mango

Sukienka prezentowana poniżej to tak zwana miłość od pierwszego wejrzenia.  Pierwszy raz zobaczyłam ją w czasie kwietniowego wypadu  do Warszawy. Będąc w Złotych Tarasach przechodziłam właśnie koło salonu Mango, gdy na wystawie dostrzegłam tę sukienkę. Przymierzyłam ją, była cudowna. Jednak mój zapał znacznie osłabł gdy spojrzałam na metkę. Kosztowała blisko 700 zł. Stanowczo zbyt dużo jak na tę markę. Miesiąc później wypatrzyłam ją na aukcji  internetowej za znacznie niższą cenę. Jest o tyle fajna, że ma regulowane ramiączka a pod spodem jest jedwabna podszewka. Niestety jest długa i muszę do niej nosić min. 10 centymetrowe obcasy :(. Zastanawiałam się przez moment nad skróceniem jej. W końcu jednak nie zdecydowałam się.

Z racji tego, że mamy dziś święto, życzę wszystkim udanego weekendu. Tym bardziej, że pogoda zapowiada się fantastycznie. I tym optymistycznym akcentem kończę na dziś.

IMGP6293a

IMGP6284

IMGP6298aIMGP7512

IMGP6311

The dress above is my big love at the first sight. The dress comes from Mango collection for  the Spring/Summer 2009 .
I saw it first time during my trip to Warsaw. I looked on the price tag and it dampened my  enthusiasm.  A month later, I found the same dress on an internet auction and bought it for a half of the price.   It is very, very long and is made of silk. I have to wear it with very high heels :(. Have a nice weekend :).

Zwykły wpis

20 thoughts on “Maxi dress from Mango

    • Magia pisze:

      Nie ma problemu jakbym była w stanie odczytać. Kupiłam go w Douglasie, Art Deco Pomarańczowy, ale za nic nie jestem w stanie odczytać numeru z tego co zostało po odpakowaniu go z folii. Podobne ogladałam też z Allesandro.

  1. Bardzo piekna sukienka!Bardzo mi sie podoba,choc wiem,ze na mnie na pewno zle lezy,ale na Tobie dobrze lezy.Widze,ze ta sukienka zostala szyta z mysla o Tobie:)
    P.S Niedlugo wroce do blogowania:)

Skomentuj

