In the net, my shopping, trends

Polka Dot Tights

Jedną z moich ulubionych kolekcji na nowy sezon jest pokaz  Balenciagi na jesień-zimę 2009/10. Jego welurowa zakładana sukienka jest po prostu cudowna.  Drugą rzeczą jaką przykuły moją uwagę to, że prawie każda modelka ma na sobie czarne rajstopy w kropki.  Szybko znalazły się na mojej liście must-have na nowy sezon. Po długich poszukiwaniach znalazłam takie w ofercie firmy Marilyn. Na żywo wyglądają fajniej niż na zdjęciu. Podobne rajstopy ma w swojej ofercie Tabio. Trzeba jednak przyznać, że takie rajstopy bezlitośnie obnażają szczupłość nóg. Alternatywą do nich mogą być rajstopy Miss Sixty, do nabyć na stronie  Asos.

IMGP8147

IMGP8179a

Zwykły wpis

19 thoughts on “Polka Dot Tights

  1. liyah pisze:

    dawno nie odwiedzałam Pani bloga i muszę przyznać, że coraz przyjemniej tu:) jedynie na niekorzyść działają wg mnie niezadbane włosy i skrzywiona mina, co odejmuje wiele całokształtowi, więc ogólne wrażenie nie jest tak dobre jakby być mogło…;)
    Pozdrawiam i życzę dużo słońca w życiu.

  2. Chodziło raczej o to,że rajstopy w kropki bezlitośnie ujawniają stopień szczupłości nóg, czyli jeśli nogi nie są szczupłe, to kropki to jeszcze podkreślą.
    Moim zdaniem we wszelkich wzorzystych rajtach, legginsach, dzierganych podkolanówkach etc. dobrze wyglądają tylko chude kończyny 🙂

  3. czytałam już u vintage girl i powiem szczerze, że mi się podobają bardzo 🙂 zastanawiałam się tylko, czy za bardzo nie pogrubiają, ale skoro piszesz, że obnażają szczupłość nóg, to może będę w nich w miarę znośnie wyglądać 😉

    • Magia pisze:

      Według mnie efekt jest taki jak przy czarnych cienkich rajstopach. Jak sie w takich lubisz to i te kropki się sprawdzą. :). Zresztą możesz sobie popatrzeć na style.com jak wyglądają na żywo.

Skomentuj

