my shopping, outfit, trends

Weekend na wsi

Sądzę, że będzie to już jeden z ostatnich letnich postów.  Lato to moja ulubiona pora. Niestety pomału dobiega ku końcowi. Co najlepiej robić w czasie ponad 30 stopniowych upałów – wyjechać poza miasto. Można sobie wtedy pozwolić na większą swobodę w ubiorze. Patrząc na zdjęcia trudno nie dostrzec żaru lejącego się z nieba ;). Aby zdjęcia w taką pogodę były naprawdę fajne trzeba chyba wstać o 6 rano ;).

Jednym z wakacyjnych przebojów w tym roku są kombinezony z krótkimi nogawkami.Są dla mnie miłą alternatywą dla szortów i koszulek :). Więcej na ten temat można poczytać na przykład tutaj u sympatycznej Couture Carrie. Jeśli chodzi o mnie to bardzo podoba mi się tegoroczna kolekcja kombinezonów ASOS czy Topshop.

obraz2080

Prezentowany niżej kombinezon pochodzi właśnie z Topshopu. Bardzo podoba mi się ta łączka. Ma ona nawet swoją specjalną nazwę. Kiedyś o tym czytałam ale teraz sobie nie przypomnę. Lubię takie ubrania. Są dla mnie miłą odmianą od szortów i koszulek :). Kombinezon pochodzi z allegro, podobnie jak większość moich rzeczy z tej firmy. Przy odrobinie szczęścia  można tam znaleźć prawdziwe perełki za na przykład 1/3 ceny sklepowej. S ą to rzeczy z wyciętymi metkami, gdyż pochodzą z końcówek kolekcji. W najmniejszym stopniu nie zauważyłam aby był to towar mniej wartościowy od tego w sklepach :).

Już wiem wzór ten nazywa się łączka liberty (Liberty Print). Jest to wzór wymyślony przez paryski dom  mody Liberty w 1875 roku

IMGP1540

kk

Mam na sobie:

  • kombinezon (playsuit) Topshop (allegro)
Zwykły wpis

7 thoughts on “Weekend na wsi

Skomentuj

