my shopping, trends

Over the Knee Boots

Wysokie kozaki zapowiadają się na prawdziwy hit najbliższej jesieni. Obecne były na pokazach już w biegłym roku jednak teraz obecne są na dobre. Proponują je między innymi Chloe, Marc Jacobs, Prada, Emanuel Ungaro czy Celine. Więcej można zobaczyć tu, tu i tutaj. Pojawiają się na okładce brytyjskiego wydania ELLE z września tego roku czy w amerykańskim Vogue miesiąc wcześniej.  Najmodniejsze są oczywiście czarne choć nie trudno znaleźć również szare, brązowe czy w innych kolorach.obecne są kolekcjach Topshop, Oasis, Aldo czy Zary,

Bardzo podobają mi się te kozaki Prima Moda. Trzeba przyznać, że wyglądają bardzo efektownie. szkoda tylko, że ja nie mogę nosić takich butów na płaskim obcasie. Jednak wysokie osoby o szczupłych udach będą się prezentować w nich rewelacyjnie. Ostatecznie kupiłam inne,podobne jednak na 10 cm obcasie :). Jak szaleć to szaleć.

A propos inspiracji – podoba mi się jak nosi je Kate Moss.

IMGP8371a

Zwykły wpis

32 thoughts on “Over the Knee Boots

  1. coccodrillo pisze:

    Osobiście nie podobają mi się kozaki na tak wysokim obcasie (dziwne skojarzenia), ale platforma jest ok. Te są na pewno efektowne, ale ja skuszę się na taką samą wersję tylko z płaskim obcasem. Te które pokazałaś z Prima Moda są obłędne.

    • Magia pisze:

      O tak piekne ale cena powalająca. Nie dałabym za Prima mode prawie 700 zł. Te moje jak kupowałam to ktoś przynosił buty do reklamacji. Mam nadzieje, że to nie miała być przestroga 😉
      O piekne miał w ubiegłym roku też Rusell&Bromley.

  2. Mają platformę, więc pewnie nie czuć tak bardzo tego obcasa..:). Super. Gdzie je kupiłaś? Moim zdaniem w tych na płaskim obcasie też prezentowałabyś się znakomicie :).

    • Magia pisze:

      Venezia :). Co do płaskich – mierzyłam i takie i takie. Wszyscy w sklepie zdecydowanie byli za tymi które kupiłam. Mierzyłam też w Zarze i tez niestety nie byłam zadowolona.

  3. dakota77 pisze:

    Podobaja mi sie tak wysokie kozaki, noszone do prostej calosci. Ale boje sie, ze tylko takie na plaskiej podeszwie pozwalaja uniknac efektu Pretty Woman;-)

Skomentuj

