allegro, my shopping, outfit, sales

Wszyscy mają naszyjnik i ja też ….

Tak mam swój naszyjnik ale nie z H&M! Stałe bywalczynie szafiarskich blogów wiedzą o czym piszę. Jak to mówią co za dużo to niezdrowo. Wszędzie gdzie się człowiek nie obejrzy pojawia się w stylizacjach. Osobiście postawiłam na najnowszą kolekcję aldo. Miło wiedzieć, że maja w swojej ofercie nie tylko buty. Sam naszyjnik złożony jest z dużej ilości  małych łańcuszków. Bardzo podobne można obejrzeć w nowym In style.

Dziś ma na sobie kaszmirowy sweter Massimo Dutti i spódnicę ZARY. Sweter to ulubieniec w mojej szafie. Praktycznie sprawdza się w każdej sytuacji. Spódnica pochodzi z zeszłorocznej kolekcji i do tej pory leżała sobie spokojnie w szafie czekając na swoje pięć minut. Ostatnio najczęściej noszę spięte włosy w mini koka. Mam je już dość długie. Nawet jak ostatnio podcięłam nieco końcówki spokojnie mogę je upiąć.

IMGP8442j

Mam na sobie:

  • spódnica (skirt) ZARA (sale)
  • sweter (sweter) Massimo Dutti (allegro)
  • naszyjnik (necklace) ALDO

IMGP8442jd

Na koniec ogłoszenia parafialne 🙂

Dla Wszystkich zainteresowanych  wymianą ciuchów, którzy mieszkają w Warszawie polecam to wydarzenie. Już w najbliższą niedzielę będzie po temu okazja. Polecam , bo to naprawdę fajna sprawa. Mam nadzieję, że również w Krakowie ktoś coś podobnego zorganizuje.

Zwykły wpis

14 thoughts on “Wszyscy mają naszyjnik i ja też ….

  1. Mam taką samą spódnicę, z tym, że ostatnio debiutowała jako top co możesz zobaczyć na moim blogu 🙂
    A naszyjnik przekonał mnie żeby ruszyć się do Aldo, które – nomen-omen – mam 200m od domu…

    • Magia pisze:

      Ciekawy pomysł. jakoś nie pomyślałam o tym aby ją w ten sposób nosić. Chyba jednak u mnie nie przeszłoby to.
      P.s. Masz fajny blog.

    • Magia pisze:

      O jakoś się nie darzymy się z wzajemnością miłością z Reserved. Wprowadzają zmiany w swojej firmie. Szkoda tylko, że nie chcą się dowiedzieć czemu na mnie ( pewnie i nie tylko na mnie) kiepsko leżą.Podobno zamierzają dogonić ZARę. Na razie wychodzi im to w bałaganie sklepowym ;). Zaoszczędzone pieniądze przeznaczyłam na pożyteczniejszy cel – trochę dołożyłam i kupiłam sobie kozaki u konkurencji. 🙂

  2. Maribell pisze:

    „Dla wszystkich zainteresowanych wymianą ciuchów mieszkających w Warszawie…” – chodzi o ciuchy, które mieszkają w Warszawie? 🙂

Skomentuj

