allegro, my shopping

My new lace up boots.

Dziś krótko i treściwie.Pomału zaczęłam przygotowania do nowego sezonu. Ciężko to przychodzi gdy na zewnątrz panuje prawdziwe lato :).  Nie mam jakoś specjalnie sprecyzowanych potrzeb zakupowych. Z okryć wierzchnich nie pogardziłabym jakąś fajną peleryną. Nigdy nie miałam nic takiego w swojej szafie. No może jedno wełniane ponczo ale to co innego.  Może nowa torebka i oczywiście buty. Jeden mój zakup pokazywałam wam niedawno. Po butach na wysokim obcasie czas zainwestować w jakieś super wygodne. Właśnie dotarła do mnie paczka z allegro z nowymi trzewikami RYŁKO. Pierwsze co to urzekł mnie ich granatowy kolor. Z reguły tego typu buty są czarne albo brązowe. A tu taka niespodzianka. Na zdjęciu przypominają swoim wyglądem Martensy. W rzeczywistości świetnie przylegają do nogi dzięki czemu mam nadzieję, że   będą pasować nie tylko do spodni ale również do spódnicy.

IMGP8456

71e9197e

Zwykły wpis

16 thoughts on “My new lace up boots.

Skomentuj

