In the net, my shopping

Inwear

Pogoda chwilowo nie nastraja do robienia zdjęć na zewnątrz. W powietrzu już czuć jesień. Przeglądając internet odnajduję co raz więcej firm które prowadzą sprzedaż wysyłkową do Polski. Robią to między innymi: All Saints, Acne, Camper, Mango, Yoox, Net-a-porter, AsosDiesel czy ESPRITOstatnio odkryłam zupełnie przypadkiem, że Oasis wysyłają do Polski. Bardzo lubię tę firmę między innymi za to że mają fajną rozmiarówkę i fasony. Do tej pory miałam z nią styczność tylko przez ciucholandy lub allegro.

Firmę Inwear odkryłam niedawno. Dotychczas kojarzył mi się głównie z akcesoriami dostępnymi w sklepie Jackpota. Od jakiegoś czasu możemy produkty tej firmy kupować w sklepie internetowym. Tak więc łatwiejszy dostęp jest nie tylko do ich dodatków ale także i ubrań.

Poniżej przedstawiam wam torebkę właśnie tej firmy.  Nie mogłam się oprzeć urokowi detali – falbanki przy klapie, łańcuch zamiast klasycznego skórzanego paska.

IMGP8494

IMGP8508

Update:

Coś dla miłośników Hunterów – mozna je kupić  nie tylko na Asos.com czy Net-a-porter ale także tutaj.

Zwykły wpis

6 thoughts on “Inwear

Skomentuj

