In the net, my shopping, outfit

Black is back

Jesień nas ostatnio rozpieszcza. Dziś rano było wyjątkowo ciepło. Z przyjemnością ubrałam sukienkę z zamkiem a na to długi kardigan. Zawsze o tej porze roku zaczyna mnie ciągnąć ku czerni. Noszą jej wtedy wyjątkowo dużo. Wybaczcie, ale ostatnio jestem lekko nie fotogeniczna z racji wizyty u dentysty ;). Żal mi jednak nie pokazać dzisiejszego zestawu. Całość uzupełniają torebka z zamkami i botki na koturnie. Buty “ukradłam” Alice Point. Musi mi wybaczyć ;). Pochodzą z nowej kolekcji Prima Mody.  Co prawda jak byłam już przy kasie przyszła pani z reklamacją do reklamacji (nawet naprawić porządnie nie potrafią) a sądząc po jej minie chyba już nic tam nie kupi. Czyż może być coś bardziej frustrującego w czasie robienia zakupów.  Z resztą podobną sytuację miałam w Venezii. Bardzo podobne buty można znaleźć w najnowszej kolekcji COS.

IMGP8525h

Mam na sobie”:

  • sukienka, torebka (dress, bag) H&M Trend
  • kardigan (cardigan) Kapphal
  • rajstopy (tights) Calzedonia
  • buty (boots) Prima moda

IMGP8525j

IMGP8531

IMGP8536

Zwykły wpis

37 thoughts on “Black is back

    • Magia pisze:

      Staram się ale ostatnio wszystko sprzymierza się przeciw temu blogowi. Pomysły mam na dwa miesiące do przodu. No ale jak już będę miała uśmiech jak nowy…

Skomentuj

