my shopping, outfit, sales

lata 40, lata 40

 

Niedawno nasza telewizja pokazała film z młodziutką Keirą Knightly pod tytułem “ powrót do domu” . Akcja rozgrywa się w czasie drugiej Wojny Światowej. Dzieło godne polecenia szczególnie osobom szukającym inspiracji na modne lat 40. Osobiście bardzo lubię fasony z tego okresu. Są takie szalenie kobiece.  Jednak nie jestem zwolenniczką dosłownego stylizowania się na postacie z tamtego okresu. Lubię jak zostawiony jest jakiś element nowoczesny.

 

IMGP8745 

IMGP8743

Mam na sobie:

  • żakiet (jacket) Topshop
  • torebka (bag) Marks&Spencer (secondhand)
  • spódnica (skirt) Madonna for H&M (50% sale)

IMGP8750

Zwykły wpis

21 thoughts on “lata 40, lata 40

    • Magia pisze:

      Jak byłam w Topshopie w kwietniu to pierwszy raz miałam je okazje poprzymierzać. Może materiały średnie, ale mają genialne kroje. Przynajmniej na moją sylwetkę 🙂

Skomentuj

