my shopping, outfit

September sunday

Dzisiaj postanowiliśmy się wybrać do zoo. Pogoda zachęcała dziś do spacerów.  Od dłuższego czasu miałam ochotę kupić sobie długi, ciepły sweter. Po długich poszukiwaniach wybór padł na H&M. Wcześniej udało mi się upolować ich swetry w bardzo podobnym składzie, które noszą się całkiem dobrze do dziś. Mam nadzieję, że tak będzie również tym razem.  Poza tym zauroczył mnie jego kolor. Taki golf lubię zestawiać z legginsami lub rurkami.  Tworzy się wtedy bardzo komfortowy zestaw.  Przyznaję się, że tak bardzo często chodzę po domu lub na spacery z dzieckiem.

IMGP8802h

Mam na sobie:

  • Golf (polo neck sweater) H&M
  • legginsy (leggins) ZARA
  • torebka (bag)  Longchamp  (allegro)
  • kozaki (boots) Massimo Dutti (allegro)
  • broszka (brooch) Camaieu

IMGP8801a

Buty upolowałam okazyjnie w ubiegłym roku na allegro. Wykonane są z całości ze skóry.

IMGP8785

Broszka pochodzi z nowej kolekcji Camaieu.

IMGP8791

Zwykły wpis

16 thoughts on “September sunday

  1. M pisze:

    Ola,

    Proponuję sprawdzić ustawienia monitora. W szczególności wartości odświeżania. Ponadto kontrast i temperaturę „barw”. To co opisujesz jest typowe dla „migoczącego” wyświetlacza.

    Basiu,

    Bardzo ładny zestaw,
    Pozdrawiam,
    M

  2. Almendra pisze:

    Nic się nie zlewa. Jak się komuś zlewa, to trzeba iść do okulisty.
    Wracając do tematu, uwielbiam takie swetry:)
    Czy wczoraj w Krk było aż tak chłodno? Cały dzień siedziałam na uczelni, więc nie wiem:(

  3. ola pisze:

    hmmm.. nie wiem czy ktoś to Ci juz pisał, ale tą Twoją trzcionkę źle sie czyta. te litey są zablisko siebie i sie zlewają. jednorazowo to nie przeszkadza, ale po dłuzszej lekturze denerwująca.

  4. fajna tunika 🙂 ja ostatnio mierzyłam podobną sukienkę z warkoczami dziewiarskimi była świetna ale choć to rozmiar S to niestety mój wzrost okazał się przeszkodą bo nie leżała jak trzeba :/

    • Magia pisze:

      Powiem ci, że ja najbardziej jestem zadowolona z tych dzianin kupionych np na placu Nowym. Czasami przy odrobinie szczęścia trafiają się okazy z nowych kolekcji.

Skomentuj

