my shopping, outfit

outfit 07.10

Jednym z przebojów sezonu jesiennego są kostiumy zarówno te ze spódnicą jak i spodniami. Przynajmniej jeden egzemplarz powinien znaleźć się w naszych szafach. Dobrze skrojony kostium przydaje się w wielu okazjach. Ostatnio jestem pod urokiem tego zdjęcia i tego – Kate Lanphear z Elle US ma na sobie czarny garnitur od Balmaina.  Mój ma bardzo podobny krój z tym,  że jest jednorzędowy.Wykonany jest z granatowej wełny. Szkoda, że w naszych sklepach tak rzadko widzę tego typu ubrania wykonane właśnie z tego rodzaju materiału a nie polyestru.

Dziś pogoda wyjątkowo nam dopisała. Było naprawdę pięknie. Szukając pleneru do dzisiejszych zdjęć przeraziła mnie ilość samochodów w centrum miasta. Normalnie jakiś koszmar. Jakbym była turystką na pewno bym tu  nie wróciła i nikomu nie poleciła tego miasta. Co to za przyjemność oglądania samochodów w takich ilościach na zdjęciach. No cóż ale nasi Wielcy wiedzą lepiej….

Wracając do tematów modowych – garnitur upolowałam kiedyś w komisie. Do kompletu oprócz spodni jest również spódnica. Do zakupu szalika “zachęciła” mnie Garance Dore. Kiedyś widziałam u niej niemal identyczny i od razu się zakochałam. Gobelinowy kuferek pochodzi z Placu Nowego.

IMGP8860

IMGP8865

Mam na sobie:

  • Garnitur (suit) Marks&Spencer (Thrifted)
  • bluzka (top) ZARA
  • buty (pumps) Ryłko
  • szalik (scarf) P&C
  • torebka (bag) Plac Nowy

IMGP8881aa IMGP8896aa

IMGP8863

Zwykły wpis

23 thoughts on “outfit 07.10

  1. Wyglądasz świetnie:) Fajny szal, ale gdy zobaczyłam to kwieciste cudo umarłam z zadrości, jest PRZEBOSKI!!! I widzę, że w razie ewentualnej sprzedaży jest już zaklepany:(O ja nieszczęśliwa:(((

Skomentuj

