events, my shopping, outfit

Spotkanie z Jej Modą.

Ostatnio pogoda nam dopisuje. Z wielką przyjemnością udałam się wczoraj do kawiarni “Cafe Szafe” na kolejne spotkanie szafiarskie. Tym razem  inicjatywa  należała do Małgosi Boy zajmującej się blogiem Jej Moda oraz Agnieszka Pyrkowska (Jejswiat.pl). Dzięki nim mogłyśmy się dowiedzieć więcej o projekcie internetowym  jakim jest Jejswiat.pl, wymienić się spostrzeżeniami, porozmawiać o ewentualnych możliwościach współpracy czy trochę poplotkować.  Wszystko przebiegło w bardzo sympatycznej atmosferze. Cieszę się, że mogłam poznać nowe osoby. Wydaje się, że Kraków to takie duże miasto, a tu nie wiadomo na kogo się gdzieś wpadnie :). Zawsze to śmielej jak sie kogoś zna osobiście a nie tylko z bloga.

IMGP8949uIMGP8921aa

 

s

 

Góra, od lewej: Małgosia Boy, Alice, Ja, Elfka, Celina, Bastet.  Dół, od lewej: Marzymska, StyleDigger, Ryfka, Lilu, Sara, Anuszka.

 

Jak już pisałam wczoraj było bardzo ciepło.Chyba pierwszy raz mi się zdarzyło aby w październiku mieć na sobie sukienkę z krótkim rękawem i letnie sandały:). Sukienka w kolorze zgaszonego fioletu pochodzi z nowej kolekcji H&M.

 

IMGP8937j

IMGP8980k

Mam na sobie:

  • sukienka (dress) H&M Trend
  • torebka (bag) prezent od mamy (vintage, from my mother)
  • buty (shoes) Ryłko.

IMGP8982

Zwykły wpis

19 thoughts on “Spotkanie z Jej Modą.

  1. Oczywiście za wcześnie zamknęłam stronę i poprzedni komentarz się nie wysłał:(
    Bardzo miło było Cię poznać, tylko szkoda,że czasu na rozmowę było tak mało… z tego wszystkiego nie zdążyłam skomplementować tej nieziemskiej sukienki; jest naprawdę przepiękna; Poza tym, raz jeszcze dziękuję za przesłane zdjęcia

Skomentuj

