my shopping, outfit

outfit 09.10

Korzystając z resztek ładnej pogody zrobiliśmy w piątek kilka zdjęć. Tym razem wyciągnęłam z szafy długi, czarny kardigan. Przyznaję się, uwielbiam go. Jestem bardzo pozytywnie zaskoczona jak dobrze się nosi. O wiele lepsza jakość niż na przykład w Zarze a kosztował podobnie. Do tego szary długi top. Tak wiem co powiecie….znowu zapomniała żelazka. Przyznaję się, że nie spodziewałam się, że szary top nie nadaje się do siedzenia w samochodzie :(. Co niestety widać na zdjęciach. Trudno nie mam czasu poprawiać sesji ;), tym bardziej, że na zewnątrz ciągle pada. Dziś w roli głównej znowu kozaki za kolana.Buty są nawet wygodne choć nie miałabym  w nich odwagi prowadzić samochodu ;).

Jak mogliście zauważyć, jakiś czas temu pojawił sie u mnie nowy baner. Każdy kto ma tylko ochotę może spróbować wygrać sesję u dziewczyn z Bubble Factory.  Macie na to jeszcze kilkanaście dni. Szczegóły tutaj. 

 

IMGP9007a

IMGP8994aab

 Mam na sobie:

  • kardigan (cardigan) Kapphal
  • bluzka (blouse) Oasis
  • spodnie (pants) ZARA
  • torebka (bag) pamiątka po mamie (gift from my mother)
  • buty (boots) Venezia
  • kolczyki (earrings)  MEXX

 

IMGP9018

Zwykły wpis

16 thoughts on “outfit 09.10

  1. Jesteś Mega modną kobietką. Kordian, torebka, buty same hity modowe. Buciki są przezajebiste, ciekawa jestem jak beda wygladaly z podwinieta cholewką, bo od boku tworzą troche efekt kota w butach, odstają z tyłu, przydałyby się im rzemiki podtrzymujące tą odstającą cholewe u góry. Ale i tak są świetne i czekam na pokaz z wywiniętymi.

  2. oczywiście świetnie wygladasz. Buty widziałam na żywo ale boje się wysokich obcasów, zwłaszcza, że po 2-2,5 godz bolą już mnie stopy. A butach z Prima Mody po 2 godz zrobił mi się bąbel na stopie 🙂 Rozważam kupno wężowych szarych butów za kolano z Zary, są przynajmniej płaskie

  3. Muszę Ci wierzyć na słowo, że buty są wygodne. Jak widzę koturnę i mega obcas to zaraz widzę siebie spadającą z wielkim wyrzutem ramion ze schodów i kończącą lot spektakularnym złamaniem nogi w kostce.
    Na Tobie wygląda to super. Zwłaszcza z tym wdziankiem.

Skomentuj

