my shopping, outfit

Byle z głową do zimy :)

O tej porze roku nie potrafię sie obyć bez nakrycia głowy. Bardzo się cieszę, że są teraz tak szalenie modne, gdyż z wielką namiętnością kolekcjonuję różne modele czapek i kapeluszy. W zimie nasze ubiory mogą się wydawać nieco mniej urozmaicone niż w innych porach roku. Jednak dzięki fajnym dodatkom można za każdym razem wyglądać inaczej. Przykłady toczków i zabawnych czapek można zobaczyć na przykład w dodatku do październikowego TS.

Pogoda w naszym kraju jest bardzo przewrotna. W ubiegłym tygodniu chodziłam po mieście w letnim zestawie a wczoraj spadł śnieg. Nie wiem jak wy ale ja nie jestem przygotowana psychicznie na zimę. Jeszcze nie nacieszyłam się chodzeniem w marynarkach czy swetrach a tu trzeba wyciągać z szafy zimowy płaszcz. Pociesza mnie trochę fakt, że podobno złota, polska jesień ma do nas powrócić choć na moment w przyszłym tygodniu.

Dziś pokazuję wam zdjęcia wykonane dosłownie 2 dni temu, gdy za oknem nie było jeszcze  śladu śniegu. Na chwilę zapomniałam o nieśmiertelnej czerni i przedstawiam wam jedną z moich ulubionych kombinacji kolorystycznych: granat – fiolet – morski.  Do znanego Wam już płaszcza Mango założyłam fioletową czapkę, którą zakupiłam w czasie ostatniego pobytu w TK Maxx.

IMGP9079

Zwykły wpis

9 thoughts on “Byle z głową do zimy :)

Skomentuj

