allegro, my shopping, osobiste, outfit

outfit 17.10

Wczorajszą sesję zupełnie inaczej planowałam.  Miało być ciepło, słonecznie etc. Jak to zwykle w  moim życiu bywa tam gdzie nie ma spontaniczności z planów nici. Pogoda delikatnie mówiąc była fatalna – zero słońca, deszcz i zimno.  Powiem szczerze nawet nie miałam ochoty na sesję plenerową. Okazją do zdjęć było wesele mojego kuzyna. Sukienkę kupiłam na allegro kilka miesięcy temu. Brakowało do niej paska. Dlatego noszę do niej pasek z ćwiekami jak na zdjęciach poniżej lub z kolorowymi satynowymi pasami dokupionymi u konkurencji ;). Jak się dobrze poszuka można takie rzeczy  dosztukować. Do kościoła miałam czarne futro i botki Prima Moda.  W restauracji zmieniłam buty na moje ukochane czarne RYŁKO.

Do zieleni polecam lakier Chanel Le Vernis 481 fantastic –  świetny kolor, tylko najlepiej nim malować paznokcie w dniu imprezy, gdyż szybko matowieje i jest dość nietrwały. Wiele osób pyta mnie o ten kolor gdy nim mam pomalowane paznokcie.  Chciałam sobie go ostatnio dokupić do domu, jednak w Sephorze usłyszałam, że kosztuje 100 zł! Dosłownie oniemiałam. Niedawno M. kupił mi inny odcień na lotnisku za 16 Euro.

A propos makijażu – wczoraj odkryłam, że istnieje coś takiego jak utrwalacz makijażu! Rewelacyjna sprawa – coś jakby odpowiednik lakieru do włosów tylko na twarz. Makijaż przetrwał całą imprezę, nic się nie starło ani rozmazało. Nie wspomnę o braku świecenia twarzy!

P.s. Pozdrawiam wszystkie dziewczyny które były wczoraj na spotkaniu we Wrocławiu. Szkoda, że nie mogłyśmy się spotkać.

IMGP9223h

Mam na sobie:

  • sukienka (dress) Massimo Dutti (allegro)
  • futro (fur coat) Outlet
  • pasek (belt) ZARA
  • kolczyki (earrings) allegro
  • buty (shoes) Prima moda i Ryłko
  • przypinka do włosów (hair-clip)  H&M trend
  • torebka (clutch) ciucholand (thrifted)

IMGP9220u

Kopertówka z secondhandu

IMGP9221Pasek ZARA

buty Ryłko Estima

IMGP9224gg

IMGP9271

IMGP9226

IMGP9225

Zdjęcia: M

Makijaż: A Maciuba.

Zwykły wpis

49 thoughts on “outfit 17.10

  1. Ładna głęboka zieleń! Kolczyki są swietne, właśnie takich poszukuję 🙂
    Podoba mi się jak ktoś przełamuje weselną kreację, jak ty tym paskiem z ćwiekami.
    Sama za tydzień idę na wesele 🙂

Skomentuj

