my shopping, outfit

Outfit 22.10

Wczoraj po południu było naprawdę pięknie. Z nieukrywaną radością wykorzystałam ten fakt i założyłam lżejszą kurtkę. Pokazywałam ją już kiedyś na moim blogu. Na ogół noszę ją
z dżinsami. Kurtka nawiązuje swym fasonem do trendu militarnego. Jej niebanalny fason stanowi dowód, że nie należy pochopnie rezygnować z przeszukiwania pchlich targów i ciucholandów. Chociaż zazwyczaj noszę ją rozpiętą, to jednak kiedy połączyłam ją z małą, czarną sukienką zobaczyłam, że równie dobrze wygląda zapięta.

IMGP9366

IMGP9335

Szalik wypatrzyłam ostatnio w outlecie. Od razu skojarzyłam go z tą kurtką. Co prawda pochodzi on z działu męskiego ale myślę, że nic nie stoi na przeszkodzie aby go od czasu do czasu podkradać mężowi.

34099182_M

IMGP9405

IMGP9396

Mam na sobie:

  • sukienka (dress) komis (thrifted)
  • kurtka (jacket) Plac Nowy (thrifted)
  • szalik (scarf)Atlas  Outlet Tk Maxx

IMGP9397jj

Zwykły wpis

14 thoughts on “Outfit 22.10

  1. Super kurtka 🙂 Szczególnie zapinanie, nie spotykane w skórach (ja nie widziałam). Pochodzi z tego samego źródła co i moja, w ogóle to bardzo fajne źródło 😀 Pozdrawiam.

Skomentuj

