my shopping, outfit

outfit 26.10

Dzisiaj mamy przebłysk ładnej pogody. Wyzwoliwszy się dopiero co ze szponów grypy postanowiłam  wrzucić coś nowego na bloga. Żakiet, spódnica i torebka pochodzą z odzysku. Marynarka wykonana jest z aksamitu i ma modne militarne wykończenie. Wypatrzyłam ją jeszcze w ubiegłym roku. Spódnica ma chyba z 10 lat. Ma bardzo uniwersalny fason i wykonana jest również z weluru. Razem zestawione mogą uchodzić za komplet tworzący tak modny w tym sezonie kostium. Rajstopy wypatrzyłam w Zarze. Mają chyba z 140 den. Chyba najgrubsze rajstopy tego typu jakie udało mi się kupić.

 

IMGP9494sa

Mam na sobie:

  • żakiet (velvet jacket) Atmosphere (thrifted)
  • spódnica (velvet skirt) (thrifted)
  • rajstopy (tights) ZARA
  • buty (boots) Prima Moda
  • torebka (bag) ( thrifted)

IMGP9472aa

r

IMGP9487a

Zwykły wpis

13 thoughts on “outfit 26.10

  1. zielonakaruzela pisze:

    bardzo podoba mi się żakiet 🙂 nie dośc ,że uwielbiam militarny styl to ujeszce w tym sezonie welur absolutnie zawładną moim sercem 🙂

Skomentuj

