events, my shopping, outfit

I love skirts!

 

Ostatnio zaniedbałam trochę bloga. Jestem ostatnio mocno zajęta i nie bardzo mam czas robić zdjęcia.  Dziś jednak  znalazłam chwilę czasu nie tylko na wizytę u fryzjera czy drobne zakupy ale również  udało mi się odbyć mini sesję fotograficzną. Co do chodzenia po sklepach to ostatnio mnie strasznie nudzi. Wszystko wydaje mi się jakieś takie nijakie. Właściwie to co potrzebuję to porządna, ładna, skórzana torbę. Chodzę i szukam i nic ciekawego mi się nie rzuca w oczy.

Przeglądając  blogi modowe pewnie zauważyliście, że dziś mamy   dzień spódnicy. Dzięki inicjatywie Rudej na  blogach można oglądać przeróżne warianty zestawień z tą częścią garderoby.  Mój outfit jest dość prosty – skórzana spódnica i militarny żakiet. Tak wiem będziecie krzyczeć – ona znowu w czerni .  Jednak o tej  porze roku noszę ten kolor z wielką namiętnością. Lubię bawić się fakturą tak jak zrobiłam na zdjęciach poniżej. 

Tak przy okazji przypominam o trwającym konkursie na stylizację w waszym ulubionym, jesiennym trendzie.

h

 Mam na sobie:

  • marynarka (jacket) Mexx (50% sale)
  • spódnica (leather skirt) Oasis)
  • rajstopy (tights) H&M
  • kozaki (boots) Massimo Dutti  (allegro)

 

IMGP9516a

Zwykły wpis

9 thoughts on “I love skirts!

    • Magia pisze:

      Dzięki. Niestety nie do końca wyszły, gdyż nie było grama słońca :(. Jeśli chodzi o program to przede wszystkim Coral paint shop pro i pomocniczo darmowy Photofiltre. Ten pierwszy ma tę zalete, że zdjecie nie traci na jakości jeśli chodzi o wydruk. 🙂

Skomentuj

