inspiracje, my shopping

My inspiration – Kenzo

 

Wróciłam. Pogoda za oknem nie nastraja do robienia zdjęć. Tak sobie jednak myślę że, szkoda jednak zaniedbywać bloga. Dzisiejszy post został zainspirowany twórczością Kenzo. Kolekcja na  jesień/zimę 2009 zaprojektowana przez Antonio Marrasa   oparta jest na wpływach rosyjskich. Muszę przyznać, że nie mogę oderwać od niej oczu.  Prezentowane tam ubrania są po prostu piękne. Bardzo dużo jej elementów chętnie odnalazłabym w swojej szafie. Ostatnio Kenzo otworzył swój pierwszy butik w Polsce. Ceny tam są jak podejrzewam zawrotne.

Ostatnio udało mi się  upolować 2 rzeczy utrzymane w podobnym klimacie. Sukienka prezentowana poniżej wykonana jest z pięknego jedwabiu i można powiedzieć,  że sobie sprawiłam prezent urodzinowy :).

 sukienka Esprit

Spódnica poniżej jest cudownie rozkloszowana. Odkupiłam ją od Harelspódnica Sinequanone - Harel

Zwykły wpis

15 thoughts on “My inspiration – Kenzo

  1. katttka pisze:

    Magio, ratuj. Przeszłam dziś całego Peeka w Galerii Krakowskiej w poszukiwaniu tej pięknej kiecki. Nie było nigdzie:( Czy możesz podać markę tej sukienki lub napisać w który miejscu mam jej szukać? Tak z ciekawości – ile kosztowała?

    • Magia pisze:

      Witaj
      Ona była na 1 piętrze na dziale Esprit (od wejścia po prawej stronie). Kosztowała około 300 zł – wybacz ale nie pamiętam dokładnie.

  2. Super zdobycze, nie wiem która rzecz lepsza! Też jestem (już od jakiegoś czasu) pod wrażeniem tej kolekcji, jest obłędna i również zdobyłam coś w tym klimacie, wkrótce pokażę:) Pozdrawiam!

  3. katttka pisze:

    Może nie doczytałam, ale z jakiego sklepu pochodzi ta boska sukienka? Przy okazji wszystkiego naj i radości z prowadzenia bloga:)

Skomentuj

