events, my shopping, outfit

Taki sobie dzień.

Jak wam wiadomo, wydarzeniem dnia była kolekcja Jimmy Choo zaprojektowana dla  H&M. Kusiło mnie nawet aby dzisiejszy post zatytułować “Był sobie Jimmy Choo dla ubogich). No ale nie będę przeginać, gdyż wbrew pozorom mam dziś bardzo dobry humor. Może to przez to, że pogoda nam dziś szczególnie dopisała. Było naprawdę ładnie. W końcu można było zrobić zdjęcia w cywilizowanych warunkach.

Wracając do kolekcji. W sklepie oczywiście kłębił się tłum w przedziale wiekowym od 20 – ponad 50 lat ( te ostatnie to oczywiście handlarki z allegro). Ludzi podzielono na grupy. Czyż można wymyślić coś bardziej żenującego. Mnie na przykład zaproponowano wejście na godzinę 10.45. Oczywiście nawet nie miałam zamiaru czekać na swoją kolej tym bardziej, że kolekcja IMO okazała się niezwykle bazarowa. Fajne pomysły, gorzej jeśli chodzi o wykonanie.Tak więc tym sposobem nie pokaże wam moich nowych zakupów z tego sklepu. Zamiast tego pokażę wam dzisiejszy zestaw :).  Tym razem mam na sobie fioletową (kolor ciężki do uchwycenia aparatem) bluzkę oraz skórzaną spódnicę. Obydwie rzeczy pochodzą z brytyjskiej firmy Oasis.

IMGP9738j

IMGP9703f

Mam na sobie:

  • jedwabna bluzka (silk blouse) Oasis
  • skórzana spódnica  (leather skirt) Oasis
  • torebka (clutch) pamiątka po mamie (from my mother)
  • bransoletka i wisior (bracelet and necklace) Monnari.

 

Zwykły wpis

17 thoughts on “Taki sobie dzień.

Skomentuj

