my shopping, outfit

Studded dress

Dziś pokazuję wam jedną z moich ulubionych sukienek. Przywodzi mi ona nieco na myśl jedną z kreacji  kreacji arry Bradshaw z filmu SATC 2. Moja sukienka jest co prawda nie biała a czarna i  ma szerokie rękawy, które na szwie są bardzo ładnie marszczone. Zupełnie wypadło mi z głowy aby to fajnie uchwycić na zdjęciu. Musicie mi zatem uwierzyć na słowo. Do tego ćwieki w talii  nadają jej lekko rockowy klimat. Kupiłam ją na początku sezonu w Cubusie. Wymyśliłam sobie, że będę ją nosiła z botkami. Dość długo szukałam idealnych. W końcu stanęło na modelu z Prima Mody.

IMGP0206a

Mam na sobie:

  • sukienka (dress with studs) CUBUS
  • opaska (band) Simple
  • buty (ankle boots) Prima Moda
  • rajstopy (tights) Marylin

I bought this black dress  in Cubus . I like it for the cut that is similar to the dress S J Parker from the movie SATC 2

The dress is completed with studs for the ultimate rock - chick look 

 

Zwykły wpis

10 thoughts on “Studded dress

  1. sliczna ta sukienka!! w cubusie czasem mozna wylapac cos fajnego i w rozsadnej cenie.
    a caly zestaw mocno szafiarski tj rajstopy w kropki, cwieki i ciezkie buty. ale ok, podoba mi sie, tylko zdjelabym opaske bo juz za duzo.pozdrawiam cieplo 🙂

  2. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin 🙂 Rajstopy tez chcę kupić ale uznałam dwa m-ce temu, że już zima będzie a tu spokojnie mogłabym ponosić. Gatta ich niestety nie ma

  3. Sukienka śliczna jest, a rajstopy to muszę sobie w końcu kupić takie.
    A z okazji naszych urodzin Tobie również wszystkiego naj, uśmiechu i spełnienia marzeń! A chodzi Ci o Agę z Podszewki?
    Pozdrawiam!

Skomentuj

