my shopping, sales

Fake fur

Tym razem  jestem bardzo ekologiczna.  To czarne futerko nie jest na szczęście  prawdziwe. Te futra naturalne które mi się podobają są okrutnie drogie a  ja jestem na tyle rozsądna, że nigdy bym  takowego nie kupiła :).  Jak to mówią najlepszym przyjacielem są norki :). Co nie zmienia  faktu, że to co mam bardzo lubię i  często go noszę.  Pochodzi z Outletu.IMGP0318ll

Spodnie i rękawiczki to wyprzedaże z ubiegłej zimy. Spodnie kupiłam za 10 procent ich pierwotnej ceny. Chyba pierwszy raz w życiu spotkałam się w naszym kraju z tak wysoką przeceną.  Mają  szerokie nogawki  i przede wszystkim są na tyle długie, że mogę je nosić z wysokimi obcasami. Niestety jest to mój główny problem – długość nogawek mimo, że nie jestem specjalnie wysoka :(. Coś co za granicą jest standardem u nas kompletnie nieznane.  Bluzkę Marks&Spencer  wypatrzyłam w ciucholandzie.   jest zupełnie prosta ale ma bardzo ładny dekolt.

IMGP0319ki

 

Mam na sobie:

  • bluzka (blouse) Marks&Spencer (secondhand)
  • futro (fur) Tk Maxx
  • kapelusz (hat) Solar
  • spodnie (pants) Morgan (90%  Sale)
  • rękawiczki (gloves) Mango (50% Sale)

 

Kapelusz pochodzi z  kolekcji Solara na Jesień-Zimę 2009.  That amasing hat comes from the newest collection of Solar

IMGP0185b

Zwykły wpis

12 thoughts on “Fake fur

  1. Futerko bardzo fajne, krótkie- takie są bardziej młodzieżowe, bo długie to starsze panie nosza. Najbardziej mi się podobasz na ostatnim zdjęciu, może dzięki braku czapki. Jest bardzo stylowa i piękna, wyglada na porządną. Ale jakaś taka za bardzo odjechana.(Ja bym wolała z mniejszym kwiatkiem) Oczywisćie rękawiczki swietnie dopasowane, masz styl!

  2. Bardzo ładnie wygladasz. Kapelusz świetny ale mnie odstraszyła cena a Ty kupiłaś aż dwa 🙂 Spodnie coś się źle układają – jakby miały za niski stan. I widzę zmianę fryzury z ceżkiej i długiej grzywki na krótką?

    • Magia pisze:

      To jest ten sam kapelusz co pokazywałam wcześniej. Choćbym chciała sobie dokupić 2 to już nie ma po nich śladu. Co do grzywki. to obcięłam ją z konieczności, gdyż pod nakryciami głowy strasznie rozchodziła mi się na boki. Chyba to z przyzwyczajenia do długich włosów. Zresztą ja i tak ją obcinam 2 razy w miesiącu to szybko odrośnie. 🙂

    • Magia pisze:

      Dzięki. Te spodnie są bardzo klasyczne, coś w stylu Marlena Dietrich, tylko zdjęcie zrobione jest pod złym kątem. Pewnie będzie jeszcze okazja pokazać je w całej okazałości przy okazji innego zestawu, ale to już w plenerze.

Skomentuj

