allegro, osobiste, outfit

Obsession

Właśnie dostałam przesyłkę a w  niej wymarzony prezent  na zbliżające się imieniny (chi, chi ciekawe co mi przyniesie Mikołaj)- czarny żakiet z rozbudowanymi ramionami.  Kiedy zobaczyłam  taką marynarkę pierwszy raz od razu jej zapragnęłam.  Cudowny krój i całkiem niezły materiał (przynajmniej o niebo lepszy niż to co można znaleźć np. w  H&M ) Cały czas mnie fascynuje skąd nasze firmy biorą tabele z rozmiarami. Zakupy w brytyjskich sklepach mogę robić w ciemno, w przeciwieństwie do naszych. Sama marynarka ma tyle samo zwolenników co i przeciwników. Kiedyś przeczytałam wypowiedź, że jest zbyt ekstrawagancka na naszą ulicę. Ja się z tym zupełnie nie zgadzam i zamierzam ją bardzo często nosić.

Dziś przedstawiam wam wariant numer jeden  czyli połączenie z czarnymi spodniami – papieroskami.  Uważam, że takie spodnie są idealne do tego typu marynarki.  Spodnie kupiłam na allegro.  Zazwyczaj zestawiam je z lżejszymi butami. Tym razem wybrałam wariant zimowy czyli z botkami Prima moda.

 

The jacket comes from Primarki. I received it for a gift. I love its cut.

Mam na sobie:

  • marynarka (jacket) Atmosphere (gift)
  • bluzka (blouse) ZARA
  • spodnie (pants) M. Dutti (allegro)
  • buty (boots) Prima Moda

IMGP0448aaa

Zwykły wpis

15 thoughts on “Obsession

  1. Mam tę marynarkę tylko z różową podszewką, o ile to jest ta. Odkąd ją zobaczyłam tez zapragnęłam a zobaczyłam też u Charlize 🙂 Ale w sklepach juz jej nie było, z pomocą przyszło niezawodne Allegro 🙂

Skomentuj

