allegro, my shopping, outfit

Polar night

Dzisiaj miałam wrażenie, że mieliśmy noc polarną.  Dawno nie było tak ponurego dnia.   Fatalne warunki zdjęciowe sprawiły, że zrobiłam dziś bardzo mało zdjęć.   Ostatnio noszę praktycznie bez przerwy czarne rajstopy. Muszę przyznać, że już mi się to trochę znudziło. W ubiegłym tygodniu weszłam przypadkowo do Calzedonii poszukać czegoś nowego. Nie pomyliłam się – znalazłam tam bardzo fascynujące pod względem kolorystycznym rajstopy w cudowną kratkę.  Na co dzień  noszę je po prostu do dżinsów.  Dziś dla odmiany połączyłam je z szarą spódnicą H&M i beżowymi kozakami Massimo Dutti.  Tak sobie wymyśliłam , że  te rajstopy genialnie wyglądałyby  z granatową peleryną.  Chodzi mi o coś w tym stylu jaką ma Ryfka. Może ktoś mi podpowie gdzie coś takiego można znaleźć.

 Tights from Calzedonia

The gray skirt comes from an old collection of H&M Trend. I love it for the zips.

IMGP0646c

The boots comes from Massimo Dutti. The whole are  made of leather.

Mam na sobie:

  • bluzka (blouse) MEXX
  • spódnica (skirt) H&M trend (old)
  • rajstopy (tights) Calzedonia
  • buty (boots) Massimo Dutti (allegro)
Zwykły wpis

11 thoughts on “Polar night

Skomentuj

