my shopping, outfit, sales

A new gray bag from Oushka

bu

Witam w nowym roku.  Jak widzicie zima na moment wróciła na zdjęciach . Co prawda aura niezbyt sprzyjała robieniu zdjęć, gdyż niebo było całkowicie zachmurzone  a śnieg szybko zamienił się w deszcz. Wygląda to trochę tak jakbyśmy mieszkali za kręgiem polarnym.

Dziś chciałabym się pochwalić moim  najnowszym nabytkiem – szarą torbą zakupioną podczas ostatniej wizyty w Tk Maxx.  Jest to torebka firmy Oushka. Muszę przyznać, że długo szukałam jakieś fajnej, skórzanej torby w tym kolorze. Początkowo przymierzałam się do jednego z modeli Wittchena., który swoim fasonem nawet trochę przypominała mi  ten model ze zdjęć, tylko  była o 1/3 mniejsza.  Moja torebka jest pojemna, i co najważniejsze wykonana ze skóry.  Miała nawet lepszą  cenę niż ta co widać na stronie outletu. Szkoda tylko, że musiał być użyty flesz do zrobienia zdjęć, gdyż przez to  faktura torebki wydaje się być bardziej błyszcząca niż jest to w rzeczywistości.

Tak przy okazji zauważyłam, że warto przeglądać ich stronę, gdyż może to później ułatwić przeglądanie rzeczy w sklepie.  Z fajnych rzeczy były jeszcze genialnej jakości ręczniki.

  asa1IMGP1203a 

IMGP0994

Zwykły wpis

14 thoughts on “A new gray bag from Oushka

  1. http://sannas-land-of-illusion.blogspot.com/ pisze:

    Cudownie wyglądasz, jak z bajki. Ten kapelusik jest stworzony dla Ciebie 🙂 Też mam te buty, to najlepszy wyprzedażowy zakup jaki chyba zrobiłam 🙂

  2. julka pisze:

    torba sliczna,ale nie moge na stronie outletu znalezc cen? moglabys mi podac link ? ja widze tylko bardzo ogolne info…

    szczesliwego nowego roku!

  3. Ala pisze:

    Dzięki za odpowiedź.Przede wszystkim prowokacja, a w szczególności ta komputerowa to nic związanego ze mną. Ostatnio przez przypadek trafiłam na szafiarki. Ty jesteś jedną z tych, której styl bardzo mi odpowiada.Pytanie moje głupie, bo głupie, ale ja naprawdę wcale nie znam się na modzie, firmach itp. Bardzo lubię buty i mam ich dużo, z doborem reszty mam już kłopoty. Jeszcze całkiem niedawno moim stałym ubiorem były jeansy i t-shirt.Postanowiłam to zmienić. Życzę szybkiego powrotu do zdrowia dla Łukaszka!

    • Magia pisze:

      Przepraszam Najlepiej pisz o konkretne firmy, wtedy nawet przechodząc mogę przy okazji zerknąć. Generalnie ostatnio rzadko chodze po sklepach. Fajne futra widziałam w tym roku w H&M trendzie ale nie takie jak ma Alice Point tylko takie bardziej misiowe – beżowe i brązowe- tylko jak na nie trafiłam to zostało po 1 sztuce w rozmiarze 34. Poza tym nie widziałam niczego fajnego.

      • Ala pisze:

        To pewnie w tym roku już nie dostanę futerka, bo mam rozmiar 38 lub 40, wzrost 165 cm. Będę Ciebie podglądać, na pewno znajdę aspiracje na wiosnę czy lato, zakupu nie przegapię. By the way – Your bag is nice!

  4. Ala pisze:

    Przy wpisie ” The sales are coming” zadałam Tobie pytanie.Może głupie i naiwne, ale nie pofatygowałas się na nie odpowiedzieć.Cóż,świadczy to tylko o Tobie.Nic więcej nie dodam, żeby nie obrazić.

    • Magia pisze:

      Piszę tylko w tedy gdy mam coś ciekawego do napisania. Skąd mam wiedzieć jakie sklepy cię interesują. Ciężko stwierdzić, że wtedy a wtedy dobrze jest szukać okazji na wyprzedażach. Po prostu trzeba trafić. Jeszcze jak nosisz rozmiar 34 lub 42 to szanse wzrastają. Taki Tk Maxx to fajna sprawa, ale o tej porze roku z okryć wierzchnich pozostały dosłownie resztki.

Skomentuj

