allegro, my shopping, outfit, sales

It’s snowing

Zdjęcia zostały zrobione jeszcze w ubiegłym roku. Tym razem w roli głównej  sukienka Mexx, którą kupiłam jeszcze w listopadzie. Już wiem, że będzie to jedna z moich ulubionych sukienek. Wykonana jest z miłego w dotyku jedwabiu. Oczywiście zestaw poniżej to tylko jeden z wariantów. Już mam pomysły na następne, ale to już pokażę jak będzie cieplej. Pozowanie przy padającym śniegu  nie należy do najprzyjemniejszych zajęć na świecie.  Płaszcz i torba pochodzą z outletów.  Natomiast kozaki Adax kupiłam na wyprzedaży w jednym ze sklepów  internetowych jeszcze w ubiegłym roku. Nie pytajcie mnie w którym,  bo już nie pamiętam.

mexx

IMGP1294  abIMGP1287

Zwykły wpis

8 thoughts on “It’s snowing

  1. playacool pisze:

    Bardzo lubię połączenia lekkich , dziewczęcych sukienek z czymś cięższym ( w tym przypadku buty ).
    Naszyjnik z piórkami jest cudny!
    `mumin

  2. Ala pisze:

    Pięknie wszystko dobrane! Najbardziej podoba mi się sukienka. Czy masz pod nią taki top bez rękawów, czy to białe coś jest elementem sukienki? Pozdrawiam z zasypanego śniegiem Pomorza. Uwielbiam taką pogodę, ale na zakupy (ok.70 km) nie odważę się wybrać.

    • Magia pisze:

      To zwykły top na ramiączkach. Ideałem byłby granatowy w takim samym odcieniu jak sukienka, ale jeszcze z takim się nie spotkałam. Osobiście nie przepadam za dekoltami kopertowymi, wydaje mi się, że dziwnie na mnie leżą. Dlatego bardzo mi się spodobał patent podpatrzony kiedyś u Lilu z tymi topami.

      Co do pogody – ja też się nigdzie nie ruszam w weekend. Tym bardziej że u nas zrobiło się bardzo ślisko. Pozdrawiam.

Skomentuj

