outfit

Reminiscencje

Pewne niektórzy pamiętają akcję – “Nigdy Cię nie oddam” zorganizowaną prze Aife. Niestety nie zdążyłam, gdyż w czasie kiedy on się odbywała byłam chora. Dlatego teraz chcę wam pokazać moje najcenniejsze rzeczy, który nigdy się nie pozbędę. Cenne nie ze względu na swoją wartość materialną ale ze względu na wartość sentymentalną.  Jest to moja suknia ślubna i dobrany do niej kapelusz. Suknia pochodzi z salonu Cymbeline. Właściwie była to miłość od pierwszego wejrzenia. Jak tylko ja przymierzyłam wiedziałam, że jest idealna. Za wszelką cenę chciałam uniknąć welonu. Uważam je za okropne i nigdy bym czegoś takiego nie założyła na głowę. Z pomocą przyszła mi jedna z krakowskich modystek. Akurat przechodziłam koło witryny jej sklepu, niespełna pół godziny po mierzeniu sukienki, patrzę a  tu dokładnie taki kapelusz taki jak potrzebuję.
Tak dzień mojego ślubu mogę uznać za  wyjątkowy – idealna pogoda – nie za gorąco, nie za słonecznie; wokół mnie sami życzliwi ludzie. Zdjęcia wykonane zostały jeszcze techniką analogową. 1B
ua
IMGP1646a
IMGP1729

4
3

IMGP1642

IMGP1630

IMGP1698aaaa

IMGP1698

I got married 12 July 2003. It was a perfect day for wedding – hot but not too sunn. We went to The Main Market in Cracow to the church of St WojciechIt is the oldest Church in the city dated for 10th cent. The dress comes from Cymbeline.  The hat is handmade  by one of the best Cracow’s  hatters.
I believe that it have waited for me. I hate a veil and I would like to avoid it. I am sure that I don’t never give away that two things.  I am wearing a cameo on my neck.

Elizabeth Barrett Browning – How Do I Love Thee?

How do I love thee? Let me count the ways.
I love thee to the depth and breadth and height
My soul can reach, when feeling out of sight
For the ends of Being and ideal Grace.
I love thee to the level of every day’s
Most quiet need, by sun and candlelight.
I love thee freely, as men strive for Right;
I love thee purely, as they turn from Praise.
I love with a passion put to use ……..

Zwykły wpis

23 thoughts on “Reminiscencje

  1. Fantastyczny pomysł z kapleuszem. Sukienka także śliczna. Nie mogę napatrzeć się na zdjęcia. Są bardzo klimatyczne, przyjemnie się je ogląda:)
    Obecnie jestem na etapie poszukiwania swojej sukni ślubnej i jestem przerażona. Mam nazieję, że znajdę swoją wymarzoną.
    Pozdrawiam!

Skomentuj

