my shopping, outfit, sales

Morning coffee

Dziś zdjęcia zrobione jakiś czas temu. W niedzielne poranki uwielbiam spacerować po Kazimierzu. Zazwyczaj takie spacery kończę wypiciem kawy w którejś z pobliskich kawiarni. Trzeba przyznać, że znajduje się tam  mnóstwo klimatycznych miejsc.  Zimą najczęściej zaglądam do Singera. Puszczają tam bardzo klimatyczną muzykę.

Mam na sobie płaszcz kupiony na wyprzedaży w niemieckim internetowym H&M za 30 Euro. Czy kiedyś u nas będą takie okazje? Bardzo lubię takie fasony stylizowane na lata 30. Jeśli chodzi o buty to muszę przyznać, że są wygodne i stabilne pomimo wysokiego obcasa.

Mam na sobie:

  • Płaszcz (wool coat)  H&M (70% sale)
  • rękawiczki  (gloves) H&M
  • bluzka (blouse) Top shop (allegro)
  • torebka (bag)   thrifted
  • wełniany kwiat (flower brooch) Solar
  • buty (over the knee boots) Venezia

IMGP1305

IMGP1339

IMGP1339ah

IMGP1311

One of my favorit place for Sunday morning coffi - SINGER

IMGP1325a

IMGP1323

Zwykły wpis

12 thoughts on “Morning coffee

  1. Witaj! Piszę odnośnie posta z 02.02. Mam taką samą spódnicę i bardzo ją lubię nosić, raczej bez szelek jak Ty. Mam ochotę teraz na spódnicę z Bonprixu, ale waham się czy rozmiar będzie dobry i jakość znośna. Kupowałaś tam coś kiedyś? Podziwiam Ciebie za przeczytanie ” Wojny i pokoju”. Ja obejrzałam tylko dwie ekranizacje tej powieści, ale literatura rosyjska to jak najbardziej moje klimaty. Życzę przyjemnego dnia !

Skomentuj

