my shopping, outfit, sales

A check shirt

Z wielką przyjemnością zaglądam na bloga Mirei z  Hiszpanii. Ma  świetną figurę i potrafi tworzyć naprawdę fajne zestawy nawiązujące  do grunge’u. W jej szafie znajdziecie wiele zestawów z koszulą w kratę.

Od jakiegoś czasu ja również miałam ochotę sprawić sobie tego typu koszulę. Dość długo szukałam idealnej. Podobały mi się z dwa modele z Zary, ale niestety cena była nieadekwatna do ich jakości.  W końcu  znalazłam całkiem fajną na wyprzedaży w Espritcie – lekko dopasowana, ma ładny dekolt i rękaw 3/4. Co najważniejsze posiada dość uniwersalną  kolorystykę. Dziś zestawiłam ja z dżinsami i czarną marynarką Massimo Dutti. Lubię takie zestawy na co dzień. Odrobinę nonszalanckie, trochę eleganckie a zarazem nowoczesne.

 

IMGP1765A

 IMGP2505  IMGP2529

IMGP2526

I find pleasure in reading the Mirei’s  blog. She has a perfect figure and she has a lot of ideas for great outfits inspired by grunge. I wanted to buy a check shirt but I was not able to find  a perfect one. I finally found it in Esprit on 50% Sale. I like to match it with jeans and blazers as I am showing in the photo. Today, I am wearing the shirt, Massimo Dutti’s  Blazer and  jeans from  Camaieu.

Zwykły wpis

8 thoughts on “A check shirt

  1. Ala pisze:

    Bardzo fajnie i bardzo w moim stylu. Tylko ja mam ciągle problemy z kupnem jeansów z wyższym stanem i żeby jeszcze dobrze leżały.

Możliwość komentowania jest wyłączona.