my shopping, outfit, sales

Studded dress from ZARA

IMGP2006

Sukienkę kupiłam dawno. Nie wiem jak to się stało, że nie miałam jej okazji pokazać na blogu.  Pochodzi z zeszłorocznej kolekcji Zara Woman. Marynarka i kopertówka to zdobycze z ciucholandów, kupione wieki temu.

Na paznokciach niezmiennie Le Vernis – Vendetta. Uwielbiam ten odcień fioletu.  Na wiosnę mam w planach kupić dla odmiany ten odcień.  Już się nie mogę doczekać kiedy pojawi się w sprzedaży.

Przez długie lata używałam tylko  szminek. Żaden ze znanych mi błyszczyków nie odpowiadał mi jeśli chodzi o konsystencję. Wszystkie były zbyt klejące. Miałam wrażenie, że mam na ustach miód a nie kosmetyk. Dopiero w ubiegłym roku odkryłam błyszczyki Chanel – bezzapachowe, o idealnej konsystencji.

 

l

gggg

IMGP1994a

 

 This studded dress is one of my favorite pieces in my closet. It comes from last year collection of  ZARA Woman. I bought it on sale.  The blazer and  the clutch
are thrifted.

Zwykły wpis