my shopping, outfit, sales

Awakening

IMGP2159f

Chyba idzie odwilż, bo znowu poczułam wenę twórczą. Przyznaję się, że ostatnio w ogóle nie bywałam na mieście.  Dopiero wczoraj pierwszy raz od dwóch tygodni zostałam zmuszona pojechać do Bonarki po nowe dżinsy. Tak wiem,  najmodniejsze są bladoniebieskie, jednak mając naturę przekorną  wymyśliłam sobie  szare :).

Dzisiaj zestaw w tonacji szaro-czarnej. Czarna bluzka pochodzi z H&M. Kupiłam ją już pół roku temu nie sądząc, że stanie się tak popularna na blogach. Faktem jest, że identyczne można znaleźć w każdej z sieciówek we wszystkich możliwych kolorach.Mongolska kamizelka to moja jedna z nielicznych zdobyczy wyprzedażowych. . tak sobie pomyślałam, że fajnie byłoby coś takiego upolować sobie na przecenie.  Muszę przyznać, że nie widziałam  ich już od dłuższego czasu. Ściągałam ją myślami chyba z dwa tygodnie aż pewnego dnia wchodzę do sklepu a tam w bałaganie różnych ubrań leży jeden egzemplarz, czarny i w dodatku w moim rozmiarze.  Resztę już znacie, gdyż pokazywałam wam je już wcześniej.

aadd

 

Mam na sobie:

  • bluzka, spodnie, naszyjnik (blouse, pants, necklace) H&M
  • kamizelka (mongolian vest) ZARA (70% sale)
  • torba (bag) Oushka (outlet)
  • buty (boots) Prima Moda

IMGP2195aa

Zwykły wpis