outfit

Utility

IMGP2895_thumb1

Im człowiek jest starszy tym większą rolę zaczyna odgrywać w ubiorze wygoda. Stroje wzorowane na ubiorach sportowych nawiązujące czasami do innych trendów, jak choćby militarny są nr 1 w świecie mody. Wystarczy popatrzeć na kolekcje Chloe, Celine, Maxmara, Loeve, Sportmax czy Louis Vuitton.  Osobiście jestem jak najbardziej za.

W końcu dotarłam do Stefanela. Uwielbiam ten sklep i bardzo brakuje mi go w Krakowie.  Mają tam tyle ładnych ubrań, że człowiek  nie wie na co ma się zdecydować. Z nowej kolekcji na wiosnę/lato 2010 najbardziej podobają mi się bluzki w stylu oversize.  Mój zdecydowany numer jeden to bluza z kapturem – były w kolorze białym, czarnym i fuksji. Wszystkie piękne, ale najbardziej twarzowy dla mnie okazał się ten ostatni.

 

dddd

bbbb

 

Odwiedziłam również Tk MAXX. Dobra wiadomość to taka,  że ich sklep mają otworzyć również w moim mieście. Co prawda trzeba będzie trochę poczekać, ale myślę, że warto. Tym czasem donoszę, że pojawiła się tam już wiosenna kolekcja.  Tym razem kupiłam głównie ubrania dla mojego synka, choć znalazłam również coś dla siebie.

aaa

 

  • A o to moje  dwa najnowsze nabytki z Tk MAXX:

cc

Ręcznie robiony, angielski koszyk idealny będzie na piknik:

IMGP3527

silk scarf from Passigatti

Zwykły wpis

One thought on “Utility

  1. Pingback: outfit 08.03 « The memoirs of fashion-Victim

Możliwość komentowania jest wyłączona.