outfit

Sunday

Dzisiaj mieliśmy naprawdę piękny dzień, idealny na kolejne spotkanie szafiarskie . Już niedługo foto relacja z tego spotkania. Na razie zamieszczam zdjęcie zrobione przez Anuszkę.  Mam na sobie spódnicę maksi przerobioną z sukienki sylwestrowej. Materiał jest  gładki i lejący więc idealnie nadaje się również na dzień. Cały zestaw poniekąd został zainspirowany tą sesją zamieszczoną w najnowszym numerze amerykańskiego Vogue’a. Do rzeczy o takiej długości zawsze zakładam buty na obcasie. W tych z H&M mam blisko 1, 80 wzrostu.  Torbę wybrałam, że względów praktycznych, gdyż musiałam gdzieś schować  aparat.  Jej karmelowy kolor przełamuje resztę utrzymaną w tonacji szaro-czarnej.

IMGP4097addd

Mam na sobie:

  • Kurtka (jacket) French Connction
  • bluzka (blouse) Marks&Spencer (thrifted)
  • spódnica (skirt) old
  • torba (bag) Osprey (tk Maxx)
  • buty (wedges sandals) Sonia Rykiel for H&M
Zwykły wpis