outfit

H&M garden

Sami przyznacie, że ostatnio mamy piękną pogodę za oknem.Przynajmniej chwilowo, bo prognozy na następny tydzień już nie są tak optymistyczne.   H&M ostatnio zrobił się też bardzo wiosenny i zasypał nas kolekcją kwiatową nazwaną H&M Garden. Całość wykonana jest  z materiałów pozyskanych z recyklingu. Kolekcja na mój gust jest zbyt słodka i cukierkowa. O wiele ciekawsze  rzeczy  w kwiaty pojawiły się w kolekcji trend jeszcze zimą. Wcześniej przeglądając zdjęcia miałam wielką ochotę na jedną z  sukienek, według mnie najładniejszy model. Dziś rano było ich jeszcze całkiem sporo i bez problemu odnalazłam potrzebny mi rozmiar.  Jednak w rzeczywistości sukienka ta może dobrze wyglądać tylko w rozmiarze 34 i to na wysokiej osobie.      Ostatecznie skończyło się na tym, że wyszłam z nową torebkącz normalnej kolekcji. W swojej kolekcji mam różne modele torebek, ale te na długim pasku są najpraktyczniejsze i najchętniej je noszę. Ich praktyczność  doceniła w tym sezonie  na przykład  firma Celine czy Chloe  proponując nowe,bardzo klasyczne i proste modele torebek. Nie pogardziłabym którąś z nich w swojej szafie….

 

IMGP4133

Zwykły wpis