outfit

Military Jacket

Ostatnio zauważyłam, że świetnie przyjęła się na naszych ulicach moda na różnego rodzaju kurtki w kolorze wojskowej zieleni. Noszą je zarówno młode dziewczyny jak i wiekowe panie :). Ja jednak sobie wymyśliłam,że nie chce klasyczne parki a raczej coś co by podchodziło pod żakiet.   Jednym z moich must-have na ten sezon jest właśnie militarna marynarka. Wielu projektantów takich jak Balmain, Tory Birch czy Marc Jacobs ma je w swojej kolekcji. Fajną kurtkę widziałam też z nowej kolekcji Marc Cain. Niestety jej cena była powalająca. Na szczęście znalazłam tańszy odpowiednik, naprawdę  dobrze wykonany w Zarze. 

Obrazek1 

Do marynarki dopasowałam   bluzkę w dość nietypowym  odcieniu różu. Oprócz niezwykłego koloru ma też ciekawy dekolt. Kupiłam ją w zaprzyjaźnionym secondhandzie. Rzadko tam zaglądam, ale zawsze wynajdę coś fajnego. Obrazek3

Zwykły wpis