outfit

spring rain

IMGP4614

Wracam po dłuższej nieobecności z sesjami zestawów ubraniowych. Jak na złość pogoda nie jest zbyt sprzyjająca. Jednak nie poddaję się. W przerwie między kolejnymi majowymi deszczami udało mi się zrobić krótką sesję fotograficzną.

Dziś zestaw weekendowy – wygodne spodnie połączone z drapowanym topem i niezobowiązującym kardiganem. Dżinsy i sweter kupiłam w Kappahlu. Dawniej nie przepadałam za tym sklepem. Jednak będąc zasypywana co miesiąc jakimiś kuponami zniżkowymi uległam i kupiłam tam kilka rzeczy. Noszą się naprawdę nieźle, na pewno lepiej niż ubrania z H&M, Cubusa czy ZARY. Po zniżce ceny delikatnie mówiąc są naprawdę przyjazne klientowi (Boże, to brzmi jak artykuł sponsorowany).  Bluzka firmy Debbie Shuchat, podobnie jak torebka to nabytek z TK MAXX .   Buty są tak na prawdę koszmarne, gdyż dobrze wyglądają na chudych, długich nogach. W związku z tym kuszę się raz na rok i wyciągam je z szafy, jak potrzebuję jakiś fajnych i wygodnych butów. Acz muszę wam wyznać uwielbiam ich kolor.

Pozdrawiam i życzę lepszej pogody w dalszej części długiego weekendu.

   IMGP4620bc

IMGP4599

 

IMGP4621a

IMGP4603 

IMGP4598

Zwykły wpis

3 thoughts on “spring rain

  1. Moko pisze:

    Kappahl się ostatnio bardzo poprawił, tez kupiłam tam parę świetnych rzeczy i trzeba przyznać, że jakosciowo tez im niewiele można zarzucić.

Skomentuj

