outfit

Carrot-shaped jeans

 Vogue UK  february 2010

Moda dżinsowa powoli zatacza koło. Po dżinsach “chłopaka” i rurkach swoje pięć minut mają tak zwane “Marchewy” czyli spodnie zwężane ku dołowi. Nastolatki pewnie nawet nie wiedzą, że taki jest ich polski odpowiednik.  Kiedyś były modne na przełomie lat 80 i 90. Wtedy do takich spodni nosiło się body, a teraz wygodne topy, koszule. Dla tych którym  nie podobają się totalnie dobra wiadomość – z lamusa projaktanci wydobywają również dzwony, które powinny zawojować jesienną szafę!

Ostatnio pogodę mamy niezbyt sprzyjającą. Zdjęcia zrobiliśmy wczoraj w czasie popołudniowego spaceru. W końcu mam okazję pokazać wam w plenerze moją skórzaną kurtkę. Już drugi sezon świetnie wpasowuje się w aktualne trendy. Szalik i buty to perełki w mojej szafie. Ostatnio naszła mnie straszna ochota na mokasyny. Cieszę się, że wróciły one do łask a w naszych sklepach jest tyle fajnych modeli tych butów.

IMGP4695 IMGP4704

Mam na sobie:

  • Militarną kurtkę (military, leather jacket) Plac Nowy (thrifted)
  • spodnie (pants) ZARA Woman
  • bluzkka (top) Kappahl
  • buty (shoes) Wittchen
  • torba (bag) Oushka (TK MAXX)
  • szalik (scarf) TRUSSARDI (P&C)

 IMGP4714B

IMGP4715

IMGP4716A

IMGP4713A

 

IMGP4708

IMGP4691b

Zwykły wpis

6 thoughts on “Carrot-shaped jeans

  1. Do ‚marchewek’ przekonałam się dopiero w tym roku, pamiętam sztruksy-marchewy (przywiezione z NRD :o)), które miałam w podstawówce ale wtedy zupełnie mnie nie przekonały do siebie :). Jednak trudno mi te spodnie zestawić ale może to tylko problem niewysokich osób? ps świetne mokasyny, to też moje nowe/stare odkrycie…

  2. Nalevka pisze:

    Ha! Ja też mam granatowe mokasyny, co prawda zamszowe ale kupione baaardzo okazyjnie w zeszłym roku. Okazuje się, że doskonale wyczułam tegoroczne trendy hehe 🙂 Świetny zestaw.

  3. Kurtka podobała mi się już w ubiegłym roku, bardzo ładna jest też granatowa bluzka. Marchew nigdy nie lubiłam i nie polubię, co nie zmienia faktu, że w całości to bardzo ładny zestaw 🙂 Ślicznie wyglądasz na drugim zdjęciu 🙂

  4. Połączenie brązu z granatem zawsze wzbudzało moją sympatię 🙂 marchewy to bardzo specyficzny krój i nie każdemu w nim dobrze, ale Ty wyglądasz świetnie! Myślę, że z body też warto by było pokombinowac 😉
    Pozdrawiam

Skomentuj

