outfit

military blouse

IMGP4631

Mam na sobie:

  • koszula (blouse) C&A (old)
  • spodnie (pants) ZARA
  • buty (boots) Ryłko
  • torba (bag) Coccinelle (old)

 

IMGP4682a

 

 

IMGP4683

Advertisements
Zwykły wpis

7 thoughts on “military blouse

  1. Ania pisze:

    hallo,
    dosc czesto wchodze na Twojego bloga, bo jest w miare regularny i z fajnymi cichami.
    Caly styl militarny zawsze bardzo mi sie podobal, juz sam oliwkowy kolor i ta ilosc kieszeni
    mimo meskiego rodowodu sa sexy.
    Daje sie na Twoim blogu zaobserwowac, ze jestes na bierzaco z tredemi i czasami (rzadko)
    ogladajac jakis twoj zestaw musze powiedziec: o rany, co to jest? Tak jest z Twoimi szarymi
    jeansami (nie dla Ciebie), ale ten fason ktory masz na sobie w tym poscie, bomba! Idealne
    i swietny kolor.
    Pozdrawiam i zycze duzo radosci przy zabawie z moda.

  2. Jak tylko podrosną mi troszkę włosy, to zapewniam, że cos z nimi zrobię. Teraz muszę spinać, bo wierz mi, ale nie wyglądają najlepiej w innej wersji 🙂 To taka beznadziejna przejściowa faza. Ale dzięki za miły komentarz 🙂

  3. Ale słoneczników dużo! Marzą mi się zdjęcia pomiędzy nimi, ale pewnie jak znajdę czas to nic z nich nie zostanie…

    Fajna ta bluzka. Choć ostatni guziczek pod szyją bym odpięła 🙂

    • Monika pisze:

      Nie trzeba być specjalnie bystrym aby zauważyć, że właśnie wyjełaś zawartość torebki aby ją przeczytać. Gratuluję „inteligentnych” komentujących….

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s