outfit

Summer in the city.

 

IMGP5796a_thumb

Witajcie po dłuższej przerwie. Tak to jest jak człowiek jest zabiegany. Za oknem żar leje sie z nieba a tu trzeba pracować, uczyć się etc. W te wakacje postanowiłam zainwestować w siebie i chodzę na kurs języka portugalskiego. Szkoda, że jest on tak mało popularny w naszym kraju, bo to naprawdę piękny język.

Ostatnio nie mam ani czasu ani ochoty chodzić na zakupy po sklepach. W ostatni miesiącu właściwie kupiłam sobie 2 rzeczy – nowe buty i okulary. Te ostatnie udało mi sie upolować w TK MAXX. Co jak co ale okulary można było tam ostatnio naprawdę fajne upolować. Te ze zdjęcia poniżej pochodzą z kolekcji Proenza Schouler, ale widziałam też Celine, Marca Jacobsa ( z najnowszej reklamy za 250 zł!) czy Calvina Kleina.

 

okulary pochodzą z kolekcji Proenza Schouler

 IMGP5780

 

IMGP5770

IMGP5789a

Zwykły wpis

4 thoughts on “Summer in the city.

  1. Witam
    Fajny zestaw – podoba mi się. Zarówno krój, jak i kolorystyka. Biała panama jest po prostu świetna. Tak trochę w tle pobrzmiewają klimaty kolonialne, lecz jest to jak najbardziej współczesna wersja.
    No może torebki wolę trochę mniejsze, lecz kobiety mają tyle skarbów 🙂
    pozdr.Vslv

Skomentuj

