outfit

IMGP6366

 IMGP6305

 

Ostatnio przeglądam magazyny modowe wyjątkowo bez emocji. Pełno w nich pięknych sesji fotograficznych obrazujących najnowsze trendy jesienno-zimowe. Dominują w nich beże, kożuchy, golfy, skóry, butów obszywanych futerkiem lub dla odmiany za kolana. Jedynie moda inspirowana latami 50-tymi wydaje mi się być warta grzechu.Nie wiele chodzę ostatnio po sklepach. Jeżeli juz to po to aby kupić walizki.  Ostatnio widziałam co prawda z 2-3 pary genialnych butów ale myśl o tym, że za miesiąc będą one zupełnie bezużyteczne sprawia, że bez żalu wychodziłam, ze sklepu.

Choć, pogoda ostatnio nas nie rozpieszcza, w czasie mojego wyjazdu było wyjątkowo ciepło i słonecznie. Spacer po Stolicy w taką pogodę to czysta przyjemność. Sweter pochodzi z nowej kolekcji Top Shop. W czasie wakacyjnej selekcji ubrań, które mam zabrać ze sobą a które zostawić oczywiście wszystkie zimowe i przejściowe rzeczy wylądowały w pudłach.Kiedy zrobiło sie zimno uświadomiłam sobie, że chociaż jeden sweter jednak przydałby mi się. Warunek – miał być obszerny i ciepły. Lubię go łączyć ze skórzana spódnicą. Do tego kapelusz inspirowany męskimi. Mój akurat znalazłam w TK Maxx ale podczas poprzedniej mojej wizyty w Warszawie widziałam genialne kapelusze z najnowszej kolekcji Stefanela. Były w kolorze czarnym i beżowym i pomimo  wysokiej ceny sprzedały się bardzo szybko.

IMGP6361ab

c

Mam na sobie:

  • sweter (sweater) Topshop
  • spódnica (skirt) Rivers Island (allegro)
  • rajstopy (tights) H&M
  • torebka (bag) Oushka (TK MAXX)
  • kapelusz (hat) (TK MAXX)
  • buty (shoes) Ecco

IMGP6359

Przykład na nowoczesne sposoby rozwiazywania konfliktów - unikat w skali światowej!

IMGP6324

IMGP6349

IMGP6327

Zwykły wpis

7 thoughts on “

  1. Dorota pisze:

    Witaj, podczytuję Cię już od dawna, miałaś na blogu bardzo dużo świetnych stylizacji, kilka średnich, ale moim zdaniem dzisiejszy sweter jest okropny! Może się nie znam na modzie, ale uważam, że ukrywa Twoją figurę, postarza i całkowicie w nim przygasasz :-/ Ogólnie wolę Cię w nieco jaśniejszych, intensywnych barwach. Takie bure, bezkształtne ubrania odpadają!
    Za to cenię Cię bardzo za umiejętny wybór dodatków. Twoje kolczyki, naszyjniki, buty czy torebki kilkakrotnie mnie zainspirowały:-)
    Pozdrawiam serdecznie!

  2. L. pisze:

    Czy możesz zdradzić, w którym miejscu Warszawy zostało zrobione pierwsze zdjęcie? Bo myślę i myślę i nie mogę nic wymyślić…

    Piękny sweter!

  3. Ola pisze:

    będę niedyskretna i przepraszam, że pytam, ale emigrujesz na stałe czy tylko czasowo? mam nadzieję, że blog będzie dalej funkcjonował, bo bardzo go lubię 🙂

Skomentuj

