outfit

Outfit 24.12.2010

W końcu za spokojnie wracam do prowadzenia mojego bloga. Ostatni zestaw modowy zamieściłam chyba we wrześniu. Pora na nadrobienie zaległości. Jak widać poniżej pogoda sprzyja, plenery też. Tak więc od dziś będę was zanudzać widokiem na morze.  Dzisiaj mija dokładnie tydzień odkąd przylecieliśmy do Brazylii. Cały czas zajmujemy się urządzaniem domu a właściwie zakupami. Sprzęt AGD ma przyjechać dopiero w poniedziałek. W sklepach wszystko jest ale na wystawie, można pooglądać, ale nie można zabrać ze sobą towaru zaraz po zakupie.  Generalnie wszystko to jest 2 razy droższe niż w Polsce. Zakup lepszej klasy lodówki, kuchenki czy pralki (otwieranej od góry, bo tradycyjna pralka jest w cenie ponad 1000 Euro) to wydatek około 2500 Euro.  Na szczęście zaoszczędzę na szafach, bo przy każdym pokoju jest garderoba Uśmiech.  Ale co tam wydatki – ważne, że aby dostać się do plaży  wystarczy tylko przejść  przez ulicę. Brazylijczycy nie obchodzą jakoś specjalnie 24 grudnia. Dopiero jutro mają uroczysty obiad. Większość z nich dziś normalnie pracuje.

Dziś mam na sobie sukienkę z jesiennej kolekcji Jacqueline RIU, kupioną jeszcze w Polsce.  Podoba mi się jej fason i kombinacja kolorów. Swoim stylem nawiązuje do stylu hipisowskiego, który ostatnio przeżywa swój renesans. W Polsce zestawiałam ją z kozakami Massimo Dutti w kolorze wielbłądziej wełny. Tutaj moim zdaniem jest za gorąco na podobny zestaw, choć właściwie dziś widziałam jedną kobietę w kozakach mimo 30 stopniowego upału.

IMGP6463

IMGP6493

IMGP6465

IMGP6476

Mam na sobie:

  • sukienka (dress) Jacqueline Riu
  • buty (shoes) Ecco (outlet)
  • torebka (bag) Vintage (allegro)
  • okulary (glasses) Donna Karan
  • Pierścionek (ring) W. KRUK

IMGP6478a

IMGP6500

IMGP6497

IMGP6491

IMGP6480

Zwykły wpis

One thought on “Outfit 24.12.2010

Skomentuj

