outfit

How I spend my Christmas ;)

Co można robić w Brazylii w Święta Bożego narodzenia, gdy na zewnątrz jest ponad 30 stopni –oczywiście spędzać je
na plaży. Muszę wam powiedzieć, że o 7 rano woda w oceanie jest cieplejsza niż u mnie pod prysznicemPuszczam oczko.  Fale są jak na Hawajach, nic tylko serfować. Wstyd się przyznać, ale jestem tu już ponad tydzień i jeszcze nie sprawiłam sobie kostiumu kąpielowego. 
Miał być jeszcze film pokazujący jak zostałam zalana przez falę, ale mój operator z wrażenia zamiast mnie nakręcił niebo Puszczam oczko.

Dziś mam na sobie kombinezon Esprit w stylu retro wynaleziony w jakimś secondhandzie chyba z 10 lat temu. Okulary Proenza Schouler zakupione w TK Maxxie

 

IMGP6554

IMGP6559

IMGP6562

IMGP6561

 

P.s Kiedy byliśmy jeszcze w Polsce synek martwił w jaki sposób Mikołaj przyniesie mu prezent skoro w Brazylii nigdy
nie ma śniegu. Oto odpowiedź poniżej nowoczesne Mikołaje w tym kraju jeżdżą na misiach polarnych Puszczam oczko.

DSCF1011

 

P.s. 2 Specjalnie dla was wschód słońca nad oceanem. Zachodu jeszcze nie udało mi się zobaczyć, gdyż zanim się zaczynał zawsze chmurzyło się niebo.

DSCF0975

Zwykły wpis

10 thoughts on “How I spend my Christmas ;)

  1. Lenka pisze:

    Piękne widoki:) Ten wyjazd to już na stałe? Nie było Pani żal opuszczać kraju? Pozdrawiam i fajnie, że znowu coś się na blogu dzieje:)Teraz to dopiero będzie kolorowo.

    • Magia pisze:

      Czy mi było żal – i tak i nie. Zostawiłam tam kilku naprawdę świetnych przyjaciół, których mi bardzo brakuje. Z drugiej strony ze względu na zdrowie bardzo się cieszę, że odmieniłam klimat. Przyznaję się, że fatalnie znosiłam nasze zimy.
      Jak długo zostanę w Brazylii to nie ode mnie zależy. Jak się już nauczę tego portugalskiego to żal mi pewnie będzie wyjeżdzać.

Skomentuj

