outfit

Lagoa de Imboacica

 

Miejsce w którym mieszkam nazywa się Lagoa de Imboacica.  Jest to zalew o powierzchni 5000 m2 oddzielony od oceanu wąskim pasem plaży. Lagoa określana jest jako idealne miejsce do oglądania zachodu słońca. Co prawda ja jeszcze nie miałam tej przyjemności, bo zawsze wieczorem wychodzą chmury Puszczam oczko.  W pobliżu znajduje się kilka barów gdzie można napić się kawy czy zjeść obiad.  Moim osobistym odkryciem w Brazylii to kokosy. Niesamowicie smaczne i świetnie gaszące pragnienie w gorące dni.

W końcu po długich poszukiwaniach znalazłam idealne dżinsy.  Trafiłam na nie dopiero w Calvinie Kleinie. Szkoda, że nasze polskie sklepy mają taką śmieszną politykę – dżinsy o wartości 90 Euro sprzedają za cenę ponad 500 zł, a potem nagle robią niby promocje i sprzedają je w cenie jakiej naprawdę powinny to robić. Nie wiem jak u was ale u mnie to w ogóle nie buduje poczucia lojalności wobec marki. 

IMGP6601a

Mam na sobie:

  • Koszula (shirt) Esprit
  • spodnie (pants) CK Collection
  • buty (shoes) Ecco (outlet)
  • torebka (bag) Longchamp (vintage)

IMGP6662

IMGP6587

IMGP6612

IMGP6676

IMGP6589

IMGP6585

IMGP6588

W gorące dni nie ma to jak napić się kokosa.

IMGP6670

Zwykły wpis

2 thoughts on “Lagoa de Imboacica

Skomentuj

