outfit

A little gipsy

Cieszę się, że wraca moda na lata 70. Znowu będzie się nosić dzwony lub szwedy, torebki na długim pasku i platformy.  Do łask wracają  również bluzki z cygańskim dekoltem, kapelusze z dużym rodem, falbany oraz długość midi. Generalnie dla projektantów inspirację stanowiły nie tylko dzieci “kwiaty” ale również  projekty z lat 70 YSL.  Tak jakoś naszła mnie ochota na tego typu zestaw. Z szafy wyciągnęłam bluzkę w kwiaty, dżinsy i buty na klockowym obcasie. Do pełni szczęścia brakowało mi tylko kapelusza na jaki zachorowałam po przeczytaniu jednego z wpisów Pandory. Przedwczoraj znalazłam podobny w jednym z miejscowych sklepów. Tak więc nie jest do końca tak, że mam silną wolę i nic sobie nie kupuję, ale o tym więcej następnym razem.

IMGP7481

Mam na sobie:

  • bluzka (silk blouse) ZARA (Sale)
  • spodnie (pants) Esprit
  • torba (Bag) Longchamp (vintage)
  • buty (shoes) Morgan
  • kapelusz (hat) AD LIFE

IMGP7476

b

Zwykły wpis

4 thoughts on “A little gipsy

Skomentuj

